Chinees nieuwjaar - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van wendy bauwens - WaarBenJij.nu Chinees nieuwjaar - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van wendy bauwens - WaarBenJij.nu

Chinees nieuwjaar

Door: webmaster

Blijf op de hoogte en volg wendy

13 Februari 2010 | Nederland, Amsterdam

zaterdag 13 februari zijn we samen met John,Karin,Gaya,Walter,Natascha, Si Yan ,Maurice,Bianca en Larissa naar de viering van het Chineese nieuwjaar geweest in Den Haag. We hadden om 10.30 uur afgesproken in het stadhuis. Wauw wat zijn de meiden veranderd en wat een lieve mooie meiden zijn het allemaal. Ze moesten even wennen maar al snel liepen ze vrolijk met elkaar en Wen-Yue te spelen. Het was een mooie opening van het Chineese nieuwjaar, daarna zijn we buiten gaan kijken naar de optocht met draken en leeuwen die onder luid vuurwerk een krop sla op eten en uit spugen (wat geluk en voorspoed zal brengen) bij de winkels en restaurants in de Chineese wijk. Het was weer erg indrukwekkend en heel speciaal om dit te mogen meemaken.
Daarna nog even terug richting het stadhuis waar de leeuwen nog een dans deden en ja dat was een hele mooie want hij kwam heel dicht bij Si-Yu die zelfs een poot kreeg. zie foto's.

Tot slot zijn we nog met z'n allen gaat eten bij de chinees en hebben we daarna afscheid van elkaar genomen en zijn weer naar huis gegaan.

• 21 Februari 2010 - 20:45

Bianca:

Het was inderdaad helemaal geweldig en erg gezellig. En ook zo leuk hoe het allemaal verloopt met elkaar. Heel fijn. En de kids zien spelen met elkaar is helemaal geweldig. Hopen dat het nog vaker zal gebeuren.

Liefs Maurice, Bianca en Larissa

• 24 Februari 2010 - 12:09

Natascha:

was inderdaad gezellig.
    wat een leuke foto's.
    moeten we zeker vaker doen leuk om de meiden te zien veranderen.
    groet natascha

• 15 Maart 2010 - 13:08

Isabelle:

Hoihoi,
    Leuke foto's!!!!!!
    Wat hebben jullie dat Chinees nieuwjaar van dichtbij meegemaakt, zeg!
    Wat een leuke foto's van de fotoshoot van Wen-Yue, een echt fotomodel!
    groetjes, Isabelle Dieleman