Van de site van K&T - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van wendy bauwens - WaarBenJij.nu Van de site van K&T - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van wendy bauwens - WaarBenJij.nu

Van de site van K&T

Door: webmaster

Blijf op de hoogte en volg wendy

03 Maart 2009 | Nederland, Amsterdam

Yes !!!!!!!!
Het onderstaande stond net op de site terwijl ik vanochtend nog heb gebeld en ze niets hadden ontvangen???

China: nieuwe voorstellen

De voorstellen van echtparen wiens documenten verzonden zijn op 10 februari 2006 zijn binnengekomen vanuit China. Wij hopen u de voorstellen te kunnen doen in week 15, van 6 tot 10 april 2009.

We hopen alleen dat het niet zo lang zal duren voor ze ons bellen , we hopen toch echt dat we over 3 weken iets meer weten.

groeten Wendy,Pascal en Wen-Yue

• 03 Maart 2009 - 17:55

Els, Arjen En Lyn:

Hoi Pascal, Wendy en Wen-Yue!

Via de site van RQ kwam ik op jullie web-log terecht! En nu lees ik voor het eerst (toen ik vanmorgen op de site van K&T keek stond er nog niets, daarna heb ik niet meer gekeken) dat onze voorstellen zijn binnengekomen!!! Eindelijk is het dan bijna zover voor ons! Meestal bellen ze eerder dan ze aangeven, dus laten we hopen dat dit deze keer ook gaat gebeuren. Wat spannend wordt het nu hè?

Groetjes van LID-genootjes Els, Arjen en Lyn

• 03 Maart 2009 - 19:13

De Dielemantjes:

Eindelijk!!!!!!!
    We duimen dat het inderdaad sneller zal zijn! Wat is het een prachtig voorjaar!!!! Reizen voor de hitte in China zou heerlijk zijn, toch?!!!!
    groetjes, Bram, Isabelle, Amber en Jing

• 04 Maart 2009 - 19:13

Ad, Wendy En Si-Zhen:

Hierper-de-piep-Hoera!
    Wat een fijn nieuws!
    Nog eventjes wachten (de laatste loodjes) en dan weten jullie het...
    wat zal het worden: een broertje of een zusje voor Wen-Yue....
    S P A N N E N D !!

Groetjes uit het Brabantse Zundert,