Eindelijk we hebben een ???????? - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van wendy bauwens - WaarBenJij.nu Eindelijk we hebben een ???????? - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van wendy bauwens - WaarBenJij.nu

Eindelijk we hebben een ????????

Door: webmaster

Blijf op de hoogte en volg wendy

31 Maart 2009 | Nederland, Amsterdam

Hallo allemaal

vanmiddag om 14.00 uur ging de telefoon en was het Geeske van K&T die ons vertelde dat er in China een Dochtertje op ons wacht die luisterd naar de naam Cen Si Yu ze is geboren op 26-6-2008 dus nog maar 9 maanden oud. en wacht op ons in de provincie Jiangxi in het zuiden van China.

we zullen naar verwachting eind mei reizen al hopen we natuurlijk eerder weg te kunnen.

groetjes van ons drieen en zodra we een foto hebben zullen jullie die hier vinden. misscien morgen

• 31 Maart 2009 - 19:49

Peter-Paul En Bianca:

PROFICIAT !!!!!!!
    Eindelijk het verlossende nieuws.
    Op naar china !!

Van harte!
    Liefs uit Leiden

• 31 Maart 2009 - 20:30

Bianca:

Van harte gefeliciteerd en heel veel geluk met jullie dochter.. Eindelijk..

groetjes Maurice en Bianca en Larissa (Cen SiNa)

• 31 Maart 2009 - 21:06

Miranda En De Rest.:

eindelijk, te gek nieuws.

Proficiat met jullie 2de dochter. Dat jullie er snel om mogen.

Het lange wachtten wordt nu eindelijk beloond.

• 31 Maart 2009 - 21:10

Robert En Eveline:

YES! Heeft al dat duimen toch zijn werk gedaan: GEFELICITEERD!

Liefs van ons xxx

• 31 Maart 2009 - 21:29

Luc & Sabine :

Hé,eindelijk hebben jullie tof nieuws gekregen!We wensen jullie van harte proficiat en hopelijk mag je vlug er naatoe! Nu nog enkele spannende weken,maar deze kunnen er ook nog wel bij zeker?
    Nogmaals proficiat! Luc & Sabine Van der Ween

• 01 April 2009 - 08:54

Helen,Dennis,Xin-Li:

HOERA!
    Geweldig zeg, van harte gefeliciteerd met jullie dochtertje en Wen-Yue met je zusje!

• 01 April 2009 - 09:17

Roger Picavet:

Dat is goed nieuws!! zeker als je zo lang al wacht Daarom gefeliciteerd!! hopelijk gaat alles nu snel zo dat je jullie dochtertje snel in St jansteen hebben Groetjes ook namens mijn vrouw.

• 01 April 2009 - 11:47

Diny, Harm En Chun:

Hartelijk Gefeliciteerd met Cen Si Yu. Een nieuwe dochter en zusje. Wat zullen jullie blij zijn!
    Geniet van alle voorbereidingen want voor je het weet zit je in het vliegtuig.
    Dikke kus van ons 3

• 02 April 2009 - 12:52

Henny En Theo Otjes:

Hartelijk gefeliciteerd,
    wij hopen dat jullie heel snel kunnen vertrekken om jullie nieuwe dochter en zusje op te halen

• 07 April 2009 - 20:48

Ad, Wendy En Si-Zhen:

Nog snel even een reactie op jullie website plaatsen!

Wat een geweldig nieuws joh! Super!
    Hartelijk gefeliciteerd met jullie tweede dochter.
    En Wen-Yue: voor jou ook een heeeeele dikke vette proficiat!!!
    (en een hele dikke kus van Si-Zhen, want zij vindt het ook helemaal geweldig voor jullie - ze heeft al hele 'spannende' ideeen wat Wen-Yue en haar zusje strakjes samen kunnen gaan doen). Leuk hoor.

Heel veel liefs van Ad, Wendy en Si-Zhen