We hebben haar !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! - Reisverslag uit Nanchang, China van wendy bauwens - WaarBenJij.nu We hebben haar !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! - Reisverslag uit Nanchang, China van wendy bauwens - WaarBenJij.nu

We hebben haar !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Door: webmaster

Blijf op de hoogte en volg wendy

07 Juni 2009 | China, Nanchang

Vandaag was dan de grote dag!!
We zijn na een slechte nacht (last van de jetlag) zijn we vanochtend op 4.30 uur opgestaan om vevolgens om 5.50 uur richting vliegveld te gaan.
We zijn zo rond 8.10 uur toen gaan vliegen (Wen-Yue vond het deze keer niet meer eng en heeft niet gehuild bij het opstijgen) en om 10.10 uur waren we dan eindelijk in de Provincie waar Si-Yu
vandaan komt.

We zijn om 13.00 uur naar de supermarkt geweest om babyvoeding en drinken voor ons.
Om half 4 moesten we een aantal documenten controleren op namen en geboorte datums van ons en Si-Yu
en dan eindelijk na 3 jaar wachten mochten wij Si-Yu om 16.00 uur als eerste in onze armen sluiten. Wat had ze een verdriet en wat is ze een klein meisje.

Maar wat zijn we trots ook op Wen-Yue die heel erg lief is voor haar zusje Si-Yu wil met alles helpen en geeft haar steeds kusjes.

Si-Yu kan nog niet zelf zitten, kan indien ze ligt alleen haar hoofdje optillen en veel verder is ze nog niet.Heeft wel redelijk wat haar maar heeft nog geen tandjes.

Onze meiden liggen inmiddels beide lekker te slapen want het was een heftige dag voor hun beiden.

zo dat was het weer voor vandaag morgen weer een stukje over het verdere verloop. foto's van vandaag hieronder.

• 07 Juni 2009 - 14:39

Maurice:

Gefeliciteerd met jullie pracht meid.. We genieten met jullie mee.. We hebben haar uiteraard al bewonderd.. Een meisje om trots op te zijn net als jullie Wen-Yue. Nogmaal geniet ervan..

groetjes Maurice, Bianca en Larissa

• 07 Juni 2009 - 14:46

De Dielemannetjes, :

Proficiat!!!!!!!
    Wat een geweldige meid, om trots op te zijn!!! (euh, alleen mis ik nog de foto's, maar we hebben haar lekker wel al gezien en zien lachen!!)
    groetjes, Bram, Isabelle, Amber en Jing.

• 07 Juni 2009 - 15:53

Rob, Danielle,robin :

Van harte gefeliciteerd, eindelijk jullie kleine meid in jullie armen. Wat een schatje!!!
    Liefs

• 07 Juni 2009 - 16:31

De Kiezenbergjes:

HOI!!! VAN HARTE GEFELICITEERD!!! Wat een heerlijk meisje. Het lange wachten is eindelijk beloond. Geniet ervan, maar dat komt wel goed zo te zien.

Wij genieten gewoon een beetje mee via de blog en de foto's!

Dikke kus,

WEndy, Marco en Marta Cecilia

• 07 Juni 2009 - 16:56

Annemieke:

Dag gelukkige familie,
    Van harte gefeliciteerd met jullie dochter en zusje, wat een poppie ! Nu lekker rustig aan elkaar wennen en genieten ! Veel plezier ! Groetjes, Ben, Annemieke, Fernando en Fenna

• 07 Juni 2009 - 16:59

Fam Kroondijk:

Wat een scheetje en wat een verdriet heeft ze
    ik hoop dat het heel goed met when-yu gaat veel sterkte de komen dagen en we volgen jullie veel plezier daar.

Groetjes Ingeborg,Karel,Dylan, Sharon,Ai-mi

• 07 Juni 2009 - 17:20

Jilca:

Proficiat met jullie dochter en zusje, wat een mooi meisje. Leuk te lezen dat Wen-Yue zo lief is voor Si-Yu.

Groetjes
    Jilca, Edwin, Fabian en Sanne

• 07 Juni 2009 - 18:03

Diny, Harm En Chun:

Oh, wat mooi en wat nog een verdriet. Doe ze maar goed vertroetelen, dan komt het helemaal goed. Zorg goed voor jullie zelf en geniet vooral van elkaar!
    Dikke kus voor jullie 4 van die 3 uit Breda

• 07 Juni 2009 - 18:52

Geja, Ronald YuBoLin:

Eindelijk, eindelijk, eindelijk! Wat een mooi meisje. En wat een trotse vader en moeder.En terecht natuurlijk, nu met twee van die prachtmeiden.
    Waarschijnlijk slapen jullie nu wel iets beter.

Wen-Yue, wat ben jij al een echte grote zus, zeg! Geef je zusje maar een dikke kus van Yu Bo Lin.
    Hartelijke groeten,
    Geja, Ronald en Yu Bo Lin

• 07 Juni 2009 - 19:13

Helen:

Hallo,

Om kippenvel van te krijgen, wat een aandoenlijk stukje heb je geschreven en de foto's zeggen genoeg! We hopen dat Si-Yu zich snel vertrouwd voelt. Geniet van elkaar, het is een prachtig meisje, net als Wen-Yue.
    Groetjes
    Helen, Dennis en Xin-Li

• 07 Juni 2009 - 20:14

Willeke:

GEFELICITEERD!!!! Wen-Yue met dat ze nu grote zus is, en jullie met weer een prachtige dochter :)! Jullie wachten is beloond, wat een liefje zeg. Geniet lekker van elkaar.

Heel veel groetjes van Willeke, Wim, Cynthia en Kimberly

• 07 Juni 2009 - 20:37

Barbara:

Van harte gefeliciteerd met jullie meisje!
    Het lange wachten is beloond!
    Geniet van de tijd in China en natuurlijkj van alles dat komen gaat!

Groetjes,
    Ramon, Barbara, Isabella en Zilan

• 07 Juni 2009 - 22:01

Egon, Ine En Kids:

Hoi familie Bauwens,
    Gefeliciteerd met jullie mooie dochter en zusje! Wat ziet ze er klein en lief uit. Wen-Yue doet het al goed al grote zus, wat zal ze trots zijn. Nou geniet er maar lekker van. Wij blijven jullie volgen.

Groetjes,
    Egon, Ine, Shento en Wei Lu

• 08 Juni 2009 - 00:44

Anke En Ton:

indrukwekkend om te lezen.geniet van de komende periode in nachnang en tot in Beijing.

• 08 Juni 2009 - 06:52

Freddy En Marleen:

Gefeliciteerd met jullie meisje! Het lange wachten eindelijk beloond.
    Geniet nog van de vankantie daar.

Groeten,
    Freddy en Marleen

• 08 Juni 2009 - 07:53

Iris:

OOOOOOHHHHHHH Wat een super moment moet dat weer geweest zijn. Zo lang wachten en dan eindelijk Si-Yu in vast mogen houden en weten dat ze van jullie is.

Wat zijn we Trots op Wen-Yue dat ze zo'n lieve en behulpzame grote zus is. Super hoor meissie.

En wat een mooi kindje is Si-Yu. Jullie treffen het met twee van zulke mooie dochters. Veel plezier de komende dagen.

Ondanks alle emoties die loskomen geniet van jullie verblijf.

Hele dikke kus uit papendrecht en nog veel meer vieze natte likken van alle honden en natuurlijk een extra lik van jullie eigen 3 kanjers.

xxx-jes
    Ad en Iris

• 08 Juni 2009 - 13:26

Els:

Ach, wat een popje!! Hartelijk gefeliciteerd met jullie mooie kindje, maar wat een droevig snuitje heeft ze! Doet me denken aan Mila de eerste dagen als ik nu de foto's herbekijk maar gelukkig verandert dat snel als ze zich wat meer op haar gemak voelt!
    Wat fijn dat grote zus zo lief is, net als bij ons toen.
    Veel plezier nog in Jiangxi en geniet van elkaar!
    Lieve groeten uit België,
    Els,
    mama van Fleur en Mila
    P.S.: En hoe zit je nu met de kledingmaat?! Geen reusje zoals wij in februari kregen :-)))

• 08 Juni 2009 - 13:38

Eveline:

Gefeliciteerd met jullie kleine meisje!

Wat geweldig om het allemaal zo te kunnen volgen, met foto's nog wel ;-) . Kreeg gewoon de kriebels bij het zien van de laatste foto's... wat een gevoel moet dat dan voor jullie geweest zijn :-) super!

Groetjes Eveline, Robert en Yannick

• 08 Juni 2009 - 14:00

Lijdia :

Gefeliciteerd hoor....en nu maar lekker knuffelen.

• 08 Juni 2009 - 14:57

Ad, Wendy En Si-Zhen:

Snik snik snik
    ik heb de zakdoekjes maar weer boven tafel gehaald...

Wat geweldig dat we direct al jullie verhalen kunnen lezen én foto's kunnen bekijken! We leven ontzettend met jullie mee hoor!

Wendy en Pascal: wat hebben jullie toch weer een mooie meid erbij gekregen! Echt een droppie! Zo'n lief snoetje! En wat een groot verdriet voor nog zo'n lief klein meisje.
    Zorg goed voor haar, en voor elkaar, en alles komt goed!!!!

En lieve Wen-Yue: meid wat zorg je al goed voor je kleine zusje. Je bent echt een ontzettend lieve grote zus hoor!

Kom maar snel terug naar Nederland, dan kunnen we jullie "live" zien! Nog heel veel succes en plezier in China, en geniet van elkaar!

Heel veel dikke knuffels van Ad, Wendy en Si-Zhen

• 15 Juni 2009 - 20:36

Esmeralda:

Hoi,
    Ik wist niet dat jullie zo`n mooie site hebben.
    Wat leuk voor jullie om er weer een mooie dochter bij te hebben.
    Geniet er maar van!
    Tot over een weekje in Nederland!

Esmeralda