dinsdag 9-6 - Reisverslag uit Nanchang, China van wendy bauwens - WaarBenJij.nu dinsdag 9-6 - Reisverslag uit Nanchang, China van wendy bauwens - WaarBenJij.nu

dinsdag 9-6

Door: webmaster

Blijf op de hoogte en volg wendy

10 Juni 2009 | China, Nanchang

He He eindelijk kunnen we weer op internet. De foto's behorende bij het vorige bericht staan er ook op.
dinsdag 9-6

Si -Yu heeft de hele nacht doorgeslapen maar werd al om 5 uur wakker!!!
lekker flesje gegeven en daarna hebben we ons gewassen ,aangekleed en hup naar het ontbijt want vandaag gaan we om 9 uur met de groep naar de wallmart (een groot warenhuis)om wat kleertjes te kopen voor de kinderen want de meeste spullen die we bij hebben zijn echt te groot.Ook de schoentjes van Wen-Yue zijn voor Si-Yu veel te groot dus ook hier hebben we 2 paar van gekocht.Voor 23 euro hadden we 4 paar kleertjes, wat eten,drinken en schoenen!!! dus je ziet het het is echt goedkoop hier.
We hebben het erg naar de zin gehad en zijn S'middags nog iets wisten drinken met Maurice,Bianca en Larissa in de lounge.Daarna naar de plaatselijke Chinees om een lekker hapje te eten. We hebben erg gelachen want probeer maar eens uit te leggen dat je varkens vlees wil aan een Chinees die geen engels verstaat!!! uiteindelijk na wat geknor kregen we toch nog wat we wilden en waren we voor 19 euro weer vol gegeeten met zijn 7en. daar kun je nog eens voor naar de chinees.

op weg naar het restaurant was het erg aan het regenen dus kwamen we kletsnat weer aan lekker effe wassen en dan lekker in bed.

tot morgen

• 10 Juni 2009 - 16:23

Mary:

Hoi Wendy en rest van de familie. Ik heb vandaag even bijgelezen. De formaliteiten zijn achter de rug. Nu lekker met zijn viertjes gaan wennen en genieten. Groetjes

• 10 Juni 2009 - 16:43

Fam. Picavet:

Hiep hiep hoera
    Wen-Yue hartelijk gefeliciteerd met je verjaardag.
    Dikke kus van je vriendin Sanne en Fabian en natuurlijk ook van "mevrouw"(Jilca).
    Sanne begint je al te missen.
    Veel plezier vandaag.

Groetjes