een Half jaar samen - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van wendy bauwens - WaarBenJij.nu een Half jaar samen - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van wendy bauwens - WaarBenJij.nu

een Half jaar samen

Door: webmaster

Blijf op de hoogte en volg wendy

07 December 2009 | Nederland, Amsterdam

Het is alweer een halfjaar geleden dat we in China waren en Si-Yu in onze armen kregen. Wat gaat de tijd snel en wat zijn we een gelukkig gezinnetje. Met Wen-Yue en Si-Yu samen gaat het prima, ze genieten van elkaar en knuffelen heel wat af samen. Met Si-Yu gaat het prima, ze loopt een paar stapjes los als we haar neer zetten en roepen. We hopen dan ook dat ze over een paar weken zelf kan lopen. Ze is vandaag voor het eerst naar de oppas geweest want ja na een halfjaar moest ook mama weer gaan werken.Het was redelijk goed gegaan heeft uiteraard wel gehuild maar niet de hele tijd door.
Si-Yu vind "vreemden" op afstand niet erg maar als ze dan dichterbij komen of papa en mama zijn wat verder uit de buurt dan is die "vreemde"niet meer zo leuk. We waren dan ook heel benieuwd hoe het zou verlopen vandaag. Ze heeft een mooie oefen week want mama moet in de ochtend werken en papa S'middags dus hoeft ze deze week maar voor 1 uurtje naar de oppas.

Wen-Yue gaat ook prima heeft haar rapport gehad en dit was prima. Ook mag ze naar het diepe bad met de zwemles en komt het a diploma weer een stukje dichterbij.

tot slot ga ik nog een paar foto's van de afgelopen tijd er bij zetten en misschien tot over een tijdje.

• 07 December 2009 - 18:58

Wendy, Marco En MC:

Hoihoi!

Wat een heerlijke foto's zeg! Wat worden de meiden groot!

Ik kan niet wachten om jullie weer live te zien!

Liefs,

Wendy

• 07 December 2009 - 19:28

Willeke En Wim:

Alweer een half jaar zeg, gaat inderdaad snel.
    Hartstikke leuk dat het zo goed gaat allemaal!!!
    Leuke foto's! :)
    Groetjes van ons allemaal

• 07 December 2009 - 19:41

Geja:

Wat een prachtdames!
    En wat lekker dat het zo goed gaat.

Hartelijke groeten van Geja, Ronald en Yu Bo Lin