procedure schema in China - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van wendy bauwens - WaarBenJij.nu procedure schema in China - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van wendy bauwens - WaarBenJij.nu

procedure schema in China

Door: webmaster

Blijf op de hoogte en volg wendy

03 Juni 2009 | Nederland, Amsterdam

Gisteren was het afreisgesprek in Varsseveld gepland.Eindelijk zagen we onze reisgenoten en hoorden we het schema hoe het zou gaan in china.
We moesten er om 13.30 uur zijn en het was gezellig om elkaar te zien en te spreken al was het niet veel nieuws wat we te horen kregen alles was nog zoals we bij Wen-Yue te horen kregen.

Hieronder het Schema wat we in China zullen volgen.

Vrijdag 5 juni; 20.55 vliegen we met cz 346 richting Beijing.

Zaterdag 6 juni; komen we om 12.40 uur Chineese tijd(6 uur later dan bij ons) aan. We worden hier opgewacht door onze gids die ons vervolgens naar het Comfort Suites Hotel brengt waar we overnachten.

Zondag 7 juni; vliegen we om 8.05 uur door naar Nanchang waar we om 10.05 uur weer aankomen om vervolgens door onze gids daar naar het Gloria Hotel worden gebracht. DAAR KRIJGEN WE S'MIDDAGS SI-YU IN ONZE ARMEN.

Maandag 8 juni; Civil Bureau en daarna naar de notaris voor registratie van de adoptie.En wordt het paspoort van Si-Yu voorbereid.

Dinsdag 9 juni; Vrije dag

Woensdag 10 juni; Uitstap naar de Teng Wang Ge Tempel

Donderdag 11 juni; Wen-Yue Jarig 6 jaar alweer en hebben we een Vrije dag , zodat we lekker haar verjaardag kunnen vieren.

Vrijdag 12 juni; s'Middags krijgen we alle documenten en het Paspoort van Si-Yu

Zaterdag 13 juni; vliegen we om 14.00 uur weer terug naar Beijing waar we om 16.10 uur aankomen en weer naar het Comfort Suites Hotel worden gebracht.

Zondag 14 juni; Vrije dag

Maandag 15 juni; documenten worden gelegaliseerd door de gids bij Ministerie van Buitenlandse Zaken.

Dinsdag 16 juni; De gids en de Groepsvertegenwoordigers gaan naar de Nederlandse Ambassade voor de legalisatie van de documenten en visum aanvraag.

Woensdag 17 juni; gaan we naar de Grote Muur(Mu Tian Yu Great Wall)met lunch inclusief "cable Car"!!

Donderdag 18 juni; Vrije dag

Vrijdag 19 juni; Nemen we s'middags het visum van Si-Yu in ontvangst.

Zaterdag 20 juni; terugvlucht naar Nederland met CZ 345, vertrektijd in China 14.20 uur (8.20 uur Nederlandse tijd) en komen we op Schiphol aan om 18.35 uur.

tot zover het schema wat we in China moeten doen.

We zullen proberen om in China iedere dag iets te schrijven op ons weblog zodat jullie ons kunnen volgen tijdens deze mooie reis naar het Land van onze twee meiden!!!

De koffers liggen klaar en het kamertje van Si-Yu is ook klaar voor haar. We vinden het mooi geworden en hopen dat ze er lekker in zal slapen. De foto's staan hieronder.

Het volgende bericht zal uit China komen dus tot dan.

• 04 Juni 2009 - 10:34

Diny, Harm En Chun:

Geweldig! Geniet ervan en wij volgen jullie via de mail.

dikke kus uit Breda

• 04 Juni 2009 - 11:11

Willeke:

SPANNEND, nu komt het heel dicht bij :). We willen jullie alvast een hele goede reis toewensen. Geniet van alles! En Wen-Yue, alvast van harte gefeliciteerd met je verjaardag!!!! Alweer 6 jaar word je. Wel heel speciaal dat je die in China mag vieren :).

Heel veel groetjes van Willeke, Wim, Cynthia en Kimberly

• 04 Juni 2009 - 13:35

Eveline:

Nog 1 nachtje slapen (hopelijk lukt dat ook een beetje met al die kriebels ;-) ) en dan is het eindelijk zover, SPANNEND!

Ik wens jullie een hele goede vlucht en geniet van zondag, dat word vast een geweldige dag!

Groetjes xxx

• 04 Juni 2009 - 14:38

Peter-Paul En Bianca:

Hoi Pascal , Wendy en Wen-Yue.

Eindelijk gaat het dan gebeuren...de grote reis naar China.
    Wij wensen jullie een goedereis toe en hopelijk zien we jullie weer vlug terug maar dan wel met z'n viertjes natuurlijk.

Heel veel groetjes PP en B

• 04 Juni 2009 - 14:46

Dielemannetjes:

We wensen jullie alvast een goede reis toe!!!!
    Bram, Isabelle, Amber en Jing.

• 04 Juni 2009 - 17:48

RIchard En Mariëtte:

Hoi Wendy, Pascal, Wen-Yue en Si-Yu,

Een hele fijne reis morgen en alvast heel veel geluk samen namens ons. ;)

Richard en Mariëtte

• 04 Juni 2009 - 19:26

Marion:

Eindelijk is het dan zover! Een hele goeie reis en ik zal zondag aan jullie denken.
    Ben nu al heel benieuwd naar de foto's.
    Groetjes

• 04 Juni 2009 - 21:53

Els:

Hoi Pascal, Wendy en Wen-Yue!

Bijna is het zover, nog 1 nachtje slapen en dan mogen jullie eindelijk naar Si-Yu. Ik wens jullie een hele goed reis en een fijne tijd in China toe. Geniet ervan!

Groetjes van Els, Arjen, Lyn en Ji Guo (nog steeds in spanning wachtend op een reisdatum, we zijn het wachten en de onzekerheid zoooo zat!)

• 05 Juni 2009 - 06:46

Annemieke:

Hoi bijna reizende familie !
    Wij wensen jullie een hele goede reis en een onvergetelijke tijd in China, we zullen jullie volgen !
    Groetjes,
    Annemieke, Ben, Fernando en Fenna

• 05 Juni 2009 - 07:54

Fons En Annie:

Eindelijk kunnen jullie om nieuwe spruit,we wensen jullie er vel geluk mee,een hele mooie reis en vankantie toe en straks een goede thuiskomst.
    groetjes Fons en Annie.