15-6-2009 de zijdenmarkt - Reisverslag uit Beijing, China van wendy bauwens - WaarBenJij.nu 15-6-2009 de zijdenmarkt - Reisverslag uit Beijing, China van wendy bauwens - WaarBenJij.nu

15-6-2009 de zijdenmarkt

Door: webmaster

Blijf op de hoogte en volg wendy

16 Juni 2009 | China, Beijing

Vanochten weer 8.00 aan het ontbijt daarna naar de wasserette om wat kleren te laten wassen en snel door naar de supermarkt voor drinken,fruit enzovoort.
Tot slot effe snel geld wisselen!!??
wat weer erg veel problemen geeft in het hotel. Ze willen nl nieuwe briefjes van onze euro's maar ja die hebben we niet gekregen in Nederland.
Ze accepteren het niet en we moeten maar naar de bank. Nou ook dat was niet zo simpel als het leek. Bij ons ging het goed en we hadden zo onze euro's omgewisseld maar bij Bianca waren er problemen(welke nog steeds niet bekend)ze moesten haar telefoonnummer hebben en ze wilden haar geboortedatum nogmaals en een paar kopie's van haar paspoort er kwam zelfs iemand van de bewaking.
Erg vreemd allemaal maar uiteindelijk is het gelukt en konden we met de taxi richting de Silk Market. Wat leuk was het weer. We hebben voor Robin een chineese Barbie gekocht en voor ons zelf een koffer voor 7.50 euro,een paar zijde jurkjes waar we natuurlijk flink hebben afgeboden en uiteindelijk slechts 3.50 euro betaald voor hebben. niet alles lukt maar we proberen het donderdag opnieuw want Pascal en Maurice vonden het te gek worden met ons.Zij gaan dan ook niet meer maar zullen met de kids naar het olympische stadion(het vogelnest)gaan.

We hebben geen foto's van deze dag maar van het verslag van 16-06-09 wel dus blijf kijken.