Trotse zus en versiering huis na voorstel - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van wendy bauwens - WaarBenJij.nu Trotse zus en versiering huis na voorstel - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van wendy bauwens - WaarBenJij.nu

Trotse zus en versiering huis na voorstel

Door: webmaster

Blijf op de hoogte en volg wendy

02 April 2009 | Nederland, Amsterdam

Vandaag mocht Wen-Yue trakteren op school en wat is ze trots op haar zusje Si-Yu. ze geeft zelfs de foto al kusjes (lief he ,we hopen dat dat zo blijft hihi)

ook ons huis is versierd met de Chineese vlag en lampion. hieronder een aantal foto's van deze mooie dag.

• 02 April 2009 - 22:00

Willeke:

Ontzettend leuk die versieringen!
    En wat glimt Wen-Yue van trots, en niet alleen zij.... :).
    Wat leuk die, ik neem aan repen, met die tekst, en foto van Si Yu!!!

• 03 April 2009 - 13:26

Domenique&Karlijn:

Hoihoi,

Wat een lief meisje.
    Van harte gefeliciteerd, we blijven het volgen via de weblog.

Groeten

• 03 April 2009 - 20:33

Fons En Annie:

Wat leuk voor Wenyue een klein zusje en voor jullie een dochtertje.
    VAN harte gefeliciteert.

• 04 April 2009 - 09:47

Emelie:

Wat een blije grote zus is Wen-Yue. Het was een prachtige en lekkere traktatie.

Groetjes (juf) Emelie

• 04 April 2009 - 18:03

L.Mattheyssen:

Gelukkig geen
    1 aprilgrap.Heeeeeeeeel geweldig.Gefeliciteerd met jullie mooie en lieve dochter en zus.

• 05 April 2009 - 20:25

Mario & Petra:

Hoi Pascal & Wendy,
    VAN HARTE!!!

• 05 April 2009 - 20:27

Mario & Petra:

en nu de rest van het bericht ;) Super dat jullie eindelijk goed nieuws hebben, wat een poepie zeg !! Succes met wachten, maar nu weet je in elk geval dat t beloond wordt. Hele dikke x van ons allemaal!

• 07 April 2009 - 20:35

Ad, Wendy En Si-Zhen:

Gezellig al die Chineese versieringen! Kan iedereen zien hoe dolgelukkig jullie zijn!

Super leuk idee trouwens, die reepjes om te trakteren met de foto van Si-Yu erop (ik ga 'm onthouden hoor, voor wanneer wij ons voorstel krijgen haha).

Si-Yu ziet er echt al erg wijs uit. En ook super leuk dat Wen-Yue nu al zo'n ontzettend lieve grote zus is! Heel lief van je hoor Wen-Yue!

Kusjes!
    Ad, Wendy en Si-Zhen