bevestiging dat ons dossier er bij zit - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van wendy bauwens - WaarBenJij.nu bevestiging dat ons dossier er bij zit - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van wendy bauwens - WaarBenJij.nu

bevestiging dat ons dossier er bij zit

Door: webmaster

Blijf op de hoogte en volg wendy

10 Maart 2009 | Nederland, Amsterdam

Voor de zekerheid heb ik 4 maart naar K&T gebeld en jawel hoor daar weten ze al wie ons tweede kindje zal zijn/worden.
Het begint nu echt spannend te worden en we hopen dat we volgende week of over twee weken meer weten over ons tweede kindje.

zodra we iets weten zullen we het hier melden nadat we uiteraard onze naasten hebben gebeld.

Groeten Wendy,Pascal en Wen-Yue

• 10 Maart 2009 - 15:45

Peter-Paul En Bianca:

Spannend !!!!!
    We duimen voor jullie

groetjessssssssssss

• 11 Maart 2009 - 07:47

Diny, Harm En Chun:

Ze maken het wel spannend hoor!
    Nog ff volhouden.

dikke kus van ons 3

• 11 Maart 2009 - 17:36

Maurice En Bianca:

Die van ons zat er ook tussen.. Kan niet wachten..

groetjes Maurice en Bianca

• 11 Maart 2009 - 18:38

Pa En Ma:

nog even geduld hebben het gaat nu toch wel heel spannend worden of het een broertje of een zusje wordt voor wen-yue groeten pa en ma

• 11 Maart 2009 - 18:50

Karel,ingeborg+kids:

gelukkig het eind is in zicht wij duimen dat jullie snel gebeld worden en ook wij houden de telefoon steeds in de gaten spannend.
    wen-yue nog even en je weet of je een zusje of broertje heb ga maar heel hard duimen dat ze snelbellen.

gr karel ingeborg dylan sharon en ai-mi.

• 11 Maart 2009 - 18:59

Ome Renaldo Tante Al:

Gelukkig komt het nu dichterbij, dus wordt het erg spannend.We denken aan jullie.

• 12 Maart 2009 - 09:01

Freddy De Burger:

Hoi Wendy,Pascal en Wen-Yue
    Wij hopen dat je nu snel bericht krijgt, wanneer je mag vertrekken om je tweede kindje.
    Groet Freddy, Marleen, Domenique,Karlijn

• 12 Maart 2009 - 09:43

L,Mattheyssen:

Pascal, Wendy en natuurlijk Wen-Yue heel hartelijk gefeliciteerd met de komst van jullie nieuw kindje. In de komende weken veel sterkte en geluk samen.
    En nu maar wachten!!!
    Luciën en Marie-Louise
    Graauw

• 13 Maart 2009 - 10:31

Egon, Ine En Kids:

Hoi Wendy, Pascal, Wen-Yue en ????,
    Wat is het een spannende tijd voor jullie! Wij weten precies nog hoe het voelt. Hopelijk hoeven jullie niet zolang te wachten op HET telefoontje. Wij zijn erg benieuwd wie jullie gezinnetje komt verrijken. Heel veel succes met het wachten!
    Zien jullie zondag!

Lieve groetjes vanuit een zonnig Limburg,
    Egon, Ine, Shento en Wei Lu

www.shento.punt.nl

• 13 Maart 2009 - 10:53

Tante Roos.:

Hallo gelukkig gezinnetje Wat fujn dat het nu echt gaat gebeuren. Het is wel spannend he.Veel sterkte en nog even geduld.
    Groetjes.

• 13 Maart 2009 - 14:10

Ronald, Jolanda & K :

Geweldig nieuws! Eindelijk, na zolang wachten. We zijn erg benieuwd naar jullie nieuwe kindje.
    Groetjes uit IJzendijke.

• 13 Maart 2009 - 14:58

Nancy:

Hé Pascal, Wendy en Wen-Yue,

Nu gaat het echt opschieten voor jullie.
    Nog even wachten.

Groetjes,
    Nancy en kids

• 13 Maart 2009 - 20:23

Ome Fons/Tante Annie:

Hopelijk weten jullie snel of het een broertje of zusje wordt, en kunnen jullie snel naar China.

groetjes.

• 14 Maart 2009 - 16:11

Jozef En Marie-louis:

wij kijken vol verwachting naar de komst van ons tweede kleinkind en zijn blij dat we weer terug opa en oma mogen worden en wachten vol spanning op meer nieuws

• 15 Maart 2009 - 10:19

Marie-louise:

Hallo lieve luitjes

Wat een verrassing.Eindelijk is het dan zo ver,jully tweede kindje komt eraan.Het is nu nog een spannende tyd.Hopelyk komt aan die spanning snel een eind.Wij wensen jully heel veel geluk.Vele lieve groetjes Bets en Marie-Louise

• 15 Maart 2009 - 22:18

Ad, Wendy En Si-Zhen:

H O E R A ! ! ! !
    Wat een geweldig nieuws!!
    Natuurlijk wist je eigenlijk wel dat jullie matching er deze keer bij zou zitten, maar groot gelijk dat je toch nog even gebeld hebt. Nu weten jullie het zeker!!
    Een dikke proficiat alvast!
    We zijn reuze-benieuwd welk lief kindje jullie gezin gaat verrijken!
    We duimen dat het 'verlossende' telefoontje snel komt!

Groetjes Ad, Wendy en Si-Zhen