Het Matchen is weer begonnen - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van wendy bauwens - WaarBenJij.nu Het Matchen is weer begonnen - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van wendy bauwens - WaarBenJij.nu

Het Matchen is weer begonnen

Door: webmaster

Blijf op de hoogte en volg wendy

23 Februari 2009 | Nederland, Amsterdam

Yes Eindelijk CCAA is weer begonnen met matchen volgens RQ. Zie onderstaande tekst

I held off a bit on this morning’s post, hoping that maybe an agency employee would arrive at work and immediately check to see if a package was on the way and then perhaps tell their waiting families. Hasn’t happened yet, but there is always hope. As of now we are fairly certain they are matching, but we don’t know when they will be mailed and we don’t know a cut-off date.

We hopen dat we deze week de bevestiging krijgen dat de voorstellen binnen zijn bij K&T en dan kunnen we ongeveer over 2 a 3 weken HET TELEFOONTJE verwachten met alle gegevens over ons kindje!!!!
Het begint nu eindelijk werkelijkheid te worden.

tot snel met de bevestiging dat de voorstellen binnen zijn.

• 23 Februari 2009 - 18:56

Maurice En Bianca:

Ik kan niet meer wachten hoor.. Dus kom maar op met alle gegevens..Heb nu lang genoeg gewacht.. Tot snel..

xxx

• 23 Februari 2009 - 19:10

Isabelle:

We duimen hoor!!!! Nu moet het wel eens afgelopen zijn met het lange wachten!!!!!
    groetjes, Bram, Isabelle, Amber en Jing