morgen pakjes avond - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van wendy bauwens - WaarBenJij.nu morgen pakjes avond - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van wendy bauwens - WaarBenJij.nu

morgen pakjes avond

Door: webmaster

Blijf op de hoogte en volg wendy

04 December 2008 | Nederland, Amsterdam

Morgen vieren we pakjes avond, zal de sint ook voor ons kindje in china iets meebrengen? wie zal het zeggen.
Wen-Yue is erg nerveus over wat ze gaat krijgen op pakjes avond,wat ze niet weet is dat de sint en zijn piet dit jaar ook "echt" op bezoek zal komen.
We hopen dat dit het laatste jaar is dat we de feestdagen doorbrengen zonder brusje.

  • 05 December 2008 - 13:24

    Amber:

    ik vind jou lief, Wen-Yue.
    Ik denk dat Sint mooie cadeaus zal brengen, hoor! en ook voor het broertje of zusje...
    Ik vind het leuk dat jullie bijna (?) naar
    China gaan.
    Ik vind het leuk dat jullie ook een broertje of zusje krijgen. Ik denk dat jij dat ook leuk vind.
    groetjes, van Amber.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

wendy

adoptiereis naar onze tweede kindje en een zusje voor Wen-Yue

Actief sinds 28 Nov. 2008
Verslag gelezen: 174
Totaal aantal bezoekers 89696

Voorgaande reizen:

05 Juni 2009 - 20 Juni 2009

Onze tweede adoptiereis

Landen bezocht: