nog 7 dagen - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van wendy bauwens - WaarBenJij.nu nog 7 dagen - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van wendy bauwens - WaarBenJij.nu

nog 7 dagen

Door: webmaster

Blijf op de hoogte en volg wendy

29 Mei 2009 | Nederland, Amsterdam

Hallo allemaal

Nog 7 dagen en we vertrekken !!!!!
Vandaag bij thuiskomst lagen de tickets op tafel nu is het echt en ik kan zeggen mijn gedachten zijn steeds meer bij Si-Yu in China en het begint nu toch wel weer spannend te worden. Hoe zal het vliegen gaan met Wen-Yue en hoe zal Si-Yu op ons en op Wen-Yue reageren. Hoe zal ze eruit zien is ze veel veranderd?? nog even geduld en we zien haar eindelijk na 3 jaar en 3 maanden wachten.

• 29 Mei 2009 - 19:45

Bianca:

Ja we zijn er bijna.. WIj zijn ook zo benieuwd hoe onze dochters eruit zien. Ik vind het zelf wel eng allemaal. Maar zal wel goed komen. Kan haast niet meer wachten. Zie jullie dinsdag.

groetjes Maurice, Bianca en Larissa(nog in china)

• 03 Juni 2009 - 08:46

Karin:

Hey Wendy.

Ik ben zo blij voor jullie dat het ne eindelijk zo ver is. We zullen je wel missen hoor. Je komt toch wel een keer langs eeeeee. Heb nog een paar foto's naar het werk gestuurd. Je krijgt ze morgen.

Greetz

• 03 Juni 2009 - 17:38

Roos:

Wendy Paskal en Wenyu ik wens jullie een goede reis naar China. veel geluk met jullie nieuwe kindje en voor Wenyu haar nieuwe zusje.
    Groetjes van Roos.