er is er een jarig hoera hoera - Reisverslag uit Nanchang, China van wendy bauwens - WaarBenJij.nu er is er een jarig hoera hoera - Reisverslag uit Nanchang, China van wendy bauwens - WaarBenJij.nu

er is er een jarig hoera hoera

Door: webmaster

Blijf op de hoogte en volg wendy

11 Juni 2009 | China, Nanchang

Vandaag is Wen-Yue jarig ,ze is 6 jaar geworden.
Si-Yu was vanochtend om 6.45 uur wakker , maar was afgelopen nacht om 1 uur ook wakker en heeft liggen dromen. Ook voor haar heeft de reis naar Hengfeng toch wel impact gehad.

Wen-Yue hebben we met zingen wakker gemaakt en was erg verbaasd hoe alle kaartjes hier waren gekomen. Jaja Snel inpakken voor ze ze had ontdekt thuis. We hadden de slingers vanacht nog op gehangen dus ook de kamer was versiert. Om half negen kwamen Maurice,Bianca en Larissa op de kamer om Wen-Yue te feliciteren en ze kreeg van hen oorbellen in de vorm van vlinders. nogmaals bedankt Bianca ,Maurice en Larissa.

Om 9 uur naar het ontbijt en daarna om 10 uur met Wanda (de gids) naar de tengwang tempel vlak bij het Hotel en aan de Yangtze rivier.
Hier hebben we een foto gemaakt van ons vieren in plaatselijke kledingdracht. Erg leuk maar erg warm vandaag.
Ook zien we hier een voorstelling van zang en dans.

Na dit bezoek gaan we lunchen in het restaurant waar we deze week al vaker zijn geweest en ook Wanda was de jarige job niet vergeten.
Ze had een taart geregeld voor Wen-Yue die deze erg lekker vond.

Na de luch weer terug naar het hotel waar Si-Yu een lekker flesje krijgt en nog even kan spelen met Wen-Yue op ons bed.
Papa en Maurice,Karen,Anke en Wanda gaan ook nog even naar en porselein winkel in de stad.Om 15.00 uur is het het verjaardagsfeestje van Wen-Yue voor de hele groep.
We hebben een chocolade taart besteld en wauw wat ziet die er lekker uit.Wen-Yue krijgt van heel de groep kado's allemaal nogmaals bedankt ook namens Wen-Yue die deze dag erg heeft genoten.

Tot slot nog naar de winkelstraat geweest waar we nog wat kleding hebben gekocht voor zowel Wen-Yue als Si-Yu en hebben we nog bij de Mc Donalds gegeten.

Nu liggen Wen-Yue en Si-Yu heerlijk te slapen en gaan we morgen onze laatste dag in Nanchang weeral in, zaterdag vliegen we om 14.00 uur weer naar Beijing.

• 11 Juni 2009 - 15:07

De Dielemannetjes:

Wen-Yue,nogmaals gefeliciteerd!!!!
    en zo te lezen hebben jullie een leuke feestdag gehad!
    groetjes, Bram, Isabelle, Amber en Jing

• 11 Juni 2009 - 15:14

Emelie Smeets:

Nogmaals gefeliciteerd (zie 10/6)Ik hoop dat jullie een fijne dag hebben. Wen-Yue een dikke kus op je wang.
    juf Emelie

• 11 Juni 2009 - 15:19

Anke, Ton En Ning:

Ook vanuit Changsha de felicitaties voor Wen-Yue! We zien elkaar over 2 dagen weer..

• 11 Juni 2009 - 15:19

Anke, Ton En Ning:

• 11 Juni 2009 - 15:38

Willeke:

HIEPER DE PIEP....HOERAAAAAA!!!!
    Wen- Yue van harte gefeliciteerd met je verjaardag! Als ik het allemaal zo lees ben jij vandaag super veel verwend zeg. Echt leuk! De foto's waar je met Si-Yu op staat vind ik een prachtig om te bekijken, wat straal je daarop zeg.
    Geweldig!!!

Een hele dikke verjaardagsknuffel van ons allemaal :).

• 11 Juni 2009 - 16:09

Iris:

GEFELICITEERD met je Verjaardag.
    Je bent al een hele grote meid geworden. Een grote meid die heel erg verwend is. Ik hoop dat je geniet van je verjaardag. Het is heel bijzonder om die in China te kunnen vieren.

Heel veel plezier en ik vind dat je het heel goed doet met zoveel reizen en de dingen die geregeld moeten worden voor Si-Yu. Je bent een Super zus en wat kan jij goed foto's maken. Ik ben heel erg benieuwd naar al je verhalen en naar de cadeautjes die je gekregen hebt. Geniet er maar goed van lieverd.

Een hele dikke verjaardags knuffel van ons.

Smak smak smak
    Heel veel Liefs Ad en Iris

• 11 Juni 2009 - 17:42

Roos:

Wen-Yue nog proficiat met je verjaardag Fijn dat je die dag in je geboorteland kunt vieren. Groetjes van tante Roos

• 11 Juni 2009 - 17:54

Eveline:

Wen-Yue, van harte gefeliciteerd met je verjaardag! :-)

Robert, Eveline en Yannick

• 11 Juni 2009 - 18:22

Kiezenbergjes:

Lieve Wen-Yue,

Van harte gefeliciteerd met je verjaardag. Zo te lezen heb je een heerlijke dag gehad!

Een hele dikke kus uit Zeeland, en een extra knuffel van Marta Cecilia!

Liefs,

Wendy, Marco en Marta Cecilia

• 11 Juni 2009 - 18:31

Opa En Oma Van Laris:

Wij willen jullie feliciteren met jullie dochter Wen-Yue met haar verjaardag, ook nog feliciteren met jullie prachtige dochter Si-Yu.
    Geniet er maar van,en ook de tijd dat je in China bent.

• 11 Juni 2009 - 18:40

Mary:

Wen-Yue gefeliciteerd. Jij bent verwend! Leuk he?! Alle 4 alvast een goede reis terug naar Beijing.

• 11 Juni 2009 - 19:00

De Hoffies:

wen-yue van harte gefeliciteerd met je verjaardag en wat sta je leuk op de foto met Si-Yu ook veel liefs van sven en lois

• 11 Juni 2009 - 20:05

Mario & Petra:

Hallo daar!
    Allereerst natuurlijk ook namens ons nog van harte met Si-Yu, wat een prachtig meisje weer!!! Wat zullen jullie veel meemaken deze dagen ... echt super dat we t allemaal hier mee kunnen lezen en zien op de foto's. En natuurlijk een dikke kus voor de grote zus, van harte Wen-Yue!!! Geniet van elkaar in China!!! Veel groetjes, Mario, Petra en natuurlijk een vet coole high five van de boys

• 11 Juni 2009 - 21:51

Leon:

Wen-Yue gefeliciteerd !

Wel bijzonder jarig zijn in China.

Volgens mij ben je erg blij met je nieuwe zusje, want je glundert er van op de foto's.

Nog veel plezier met je pappa en mamma en Si-Yu in China.

groetjes,

Leon.

• 12 Juni 2009 - 13:03

PP En B:

Hoi

Alles goed daar ???
    We hadden naar jullie gewone mail een hallmark kaartje voor Wen-Yue gestuurd
    Als die niet is aan gekomen alsnog gefeliciteerddddddddddddd!!!!!!!!!!

groetjes PP en B

• 12 Juni 2009 - 15:24

Lijdia Seghers:

Ik ben wel een dag te laat, maar.... Wen Yue... alsnog gefeliciteerd met deze bijzondere verjaardag.

Geniet nog maar lekker.
    Ik heb genoten van de foto's.