pakjes avond - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van wendy bauwens - WaarBenJij.nu pakjes avond - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van wendy bauwens - WaarBenJij.nu

pakjes avond

Door: webmaster

Blijf op de hoogte en volg wendy

08 December 2008 | Nederland, Amsterdam

Hallo allemaal

Ja vrijdagavond was het dan eindelijk pakjes avond en weet je wie er langs is geweest? Sinterklaas en hij had twee zwarte pieten bij die onze kado's brachten. Het was echt geweldig en jawel hoor er zat inderdaad ook iets bij voor mijn Brusje. En ik , ik heb echt veel gehad, een babyborn auto met paarden-trailer,kleding voor babyborn als ze gaat paard rijden en een nintendo ds spelletje van mario,een trainingspak voor als ik ga voetballen en nog een spelletje van maan roos vis en dan als laatste nog een ondergoed setje van pucca.

zal aan mijn mama vragen of ze de foto's erbij wilt zetten.

groetjes Wen-Yue

  • 08 December 2008 - 20:17

    Ai-mi:

    hoi wen-yue bij mij zijn 2 pieten geweest en heb heel veel voor de barbies gehad en ik heb mijn a diploma van zwemmen gehaald daar waren ook pieten wij duimen ook voor jullie dat er snel bericht uit china komt dikke kus van ai-mi en gr van papa mama en dylan en sharon

    ps leuke site kunnen we jullie volgen supper.

  • 08 December 2008 - 20:59

    Ad, Wendy En Si-Zhen:

    Hej lieve luitjes uit Zeeland,

    Wat een enorme spannende tijden!!! We denken ontzettend veel aan jullie, en we hopen dat "de geruchten" inderdaad waar zijn.....
    We duimen voor jullie dat jullie snel een voorstel krijgen van een lief zoontje of dochtertje!! En natuurlijk een broertje of zusje voor Wen-Yue!!
    Het kriebelt bij ons natuurlijk ook, en zeker nu we weten dat jullie voorstel dichtbij is.
    Heeeeel veeeeel sterkte voor deze laatste loodjes, enne we spreken binnenkort nog iets af, oke?

    Dikke kus en knuffel van
    Ad, Wendy en Si-Zhen

  • 09 December 2008 - 19:49

    Leon:

    wanneer komen die foto's ? ;-)

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

wendy

adoptiereis naar onze tweede kindje en een zusje voor Wen-Yue

Actief sinds 28 Nov. 2008
Verslag gelezen: 170
Totaal aantal bezoekers 89681

Voorgaande reizen:

05 Juni 2009 - 20 Juni 2009

Onze tweede adoptiereis

Landen bezocht: