bijna naar huis - Reisverslag uit Beijing, China van wendy bauwens - WaarBenJij.nu bijna naar huis - Reisverslag uit Beijing, China van wendy bauwens - WaarBenJij.nu

bijna naar huis

Door: webmaster

Blijf op de hoogte en volg wendy

19 Juni 2009 | China, Beijing

Vanochtend werden we om 6.30 uur weer gewekt via onze gsm en was het weeral tijd om op te staan en te zorgen dat we rond 8 uur bij het ontbijt zijn. Helaas lukte dit niet omdat Si-Yu nog aan haar flesje bezig was. Dus werd het ook iets later voor we de taxi's namen naar de verboden stad en het plein van de hemelse vrede. We gingen met Karin,John en Gaya en met Bianca,Maurice en Larissa we waren met 3 verschillende taxi's en jawel hoor we werden alle drie op een andere plek afgezet. En ja helaas hebben we John ,Karin en Gaya de rest van de dag niet meer gezien daar. Wel zagen we ineens Maurice,Bianca en Larissa aan de andere kant van de weg staan en ja ook zij zagen ons en zijn we samen verder gelopen. Het was erg druk en warm (36 graden) op het plein.
Het was een dag waarop we weer veel bekijks hadden met onze meisjes en we zijn zelfs door de chinezen op de foto gezet.

Om ongeveer 13.00 probeerden we een taxi terug te krijgen maar dat viel niet mee,ze wilden ons niet mee nemen en dankzij een Chineese man die dit zag hebben we uiteindelijk toch het hotel gehaald.

Om 15.30 uur kwam Ly de documenten gelegaliseerd en het paspoort met visum voor Si-Yu brengen op de kamer en kunnen we naar HUIS. We zijn daarna om ongeveer 18.00 met de groep naar de tai geweest wat erg lekker was en weer eens wat anders was dan Chinees.
Nu zijn we weer op de kamer en is het inmiddels 21.30 uur en liggen Wen-Yue en Si-Yu heerlijk te slapen en zijn de koffers gepakt want morgen om 10.00 moeten ze op de gang staan en om 11.00 uur gaan we richting het vliegtuig om vervolgens om 14.20 uur chineese tijd op te stijgen en om te landen in Nederland om 18.30 nederlandse tijd.

tot morgen en tot slot nog een paar foto's van vandaag.

• 19 Juni 2009 - 13:54

Willeke:

We wensen jullie alvast een hele goede terug reis!

Groetjes van ons allen

• 19 Juni 2009 - 16:35

De Hoffies:

hoi

een zeer goede reis en tot morgen

gr edwin astrid sven en lois

• 19 Juni 2009 - 17:35

Lijdia Seghers:

Ik heb de reis met veel plezier gevolgd.
    Wat zullen jullie blij zijn als je weer thuis bent.
    Ik heet jullie alvast allemaal, en natuurlijk in het bijzonder Si-Yu,welkom terug in Nederland. Tot ziens.

• 19 Juni 2009 - 19:23

Andre,Ria,Daniel,Lyn:

Een hele goede reis terug. We hebben jullie kaartje al ontvangen, we vinden hem prachtig! En welkom terug in Nederland.

• 19 Juni 2009 - 19:43

De Dielemannetjes:

Wat is het toch weer genieten van die foto's!
    Tot morgen!(waarschijnlijk lezen jullie dit pas thuis)
    groetjes, Bram, Isabelle, Amber en Jing

• 19 Juni 2009 - 20:39

Rob, Danielle, Robin:

Een hele goede reis.
    Wat ziet Si-Yu er kostelijk uit met die glimlach op haar koppie.
    Liefs

• 19 Juni 2009 - 21:06

Els:

Ik heb genoten van jullie reisverslag en van de mooie foto's. Ik was weer even helemaal terug in de tijd! Ik wens jullie een vlotte terugreis en een behouden thuiskomst met z'n viertjes. Het rustig wennen aan elkaar en het grote genieten kan beginnen! Veel geluk met jullie meiden!
    Els,
    mama van Fleur en Mila

• 20 Juni 2009 - 11:47

Léon:

Hopelijk is de vlucht goed gegaan. Lekker thuis met je gezinnetje. Ik bel volgende week wel. Je bent trouwens 1 van de 3 winnaars van de ballonnen wedstrijd bij Neckermann. Een waarde cheque aan kleding van 250,- Euro. Dit gaat goed te pas komen.

groetjes,

Léon

• 22 Juni 2009 - 07:28

Karin:

Hey Wendy.

Ik heb al je verhalen vanuit China gevolgd en ik moet zeggen ik krijg er kippevel van. Wat een avontuur. Geweldig. Fijn dat jullie terug komen en kom ons snel eens opzoeken.

Greetz