eindelijk een datum bekend!!!!!!!!! - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van wendy bauwens - WaarBenJij.nu eindelijk een datum bekend!!!!!!!!! - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van wendy bauwens - WaarBenJij.nu

eindelijk een datum bekend!!!!!!!!!

Door: webmaster

Blijf op de hoogte en volg wendy

15 Mei 2009 | Nederland, Amsterdam

Gisteren werden we gebeld door K&T met het nieuws dat we PAS 5 juni vetrekken om Si-Yu op te gaan halen.Dit alles heeft toch te maken met de Mexicaanse griep,een aantal provincies hebben zelfs geen toestemming gegeven om te komen wij wensen deze groep ouders heel veel sterkte en hopen dat ook zij snel duidelijkheid hebben waneer ze hun kindjes wel mogen ophalen.

we duimen dat alles blijft zoals het nu is want dan gaan wij 5 juni Si-Yu ophalen en komen we 19 juni weer thuis met zijn vieren.

• 15 Mei 2009 - 08:33

Diny, Harm En Chun:

Gefeliciteerd! en 5 juni is zo dus inpakken maar . . .

groetjes uit Breda

• 15 Mei 2009 - 16:55

Geja:

Nog even op de tanden bijten, dus.
    Jullie kunnen nu wel gaan aftellen, gelukkig.
    Wel leuk dat jullie op vrijdag gaan en terugkomen. Dat maakt het iets makkelijker voor ons om naar Schiphol te komen. Maar ook op een andere dag waren we gekomen hoor.
    Groeten vanuit Leiden.
    Geja, Ronald en Yu Bo Lin

• 15 Mei 2009 - 20:26

Annemieke DNCjuli03:

Yes ! Goed nieuws ! Heerlijk dat je nu een datum hebt om naar toe te leven ! Veel succes met de laatste dingen en we blijven jullie volgen !
    Groetjes,
    Annemieke

• 15 Mei 2009 - 21:40

Egon, Ine En Kids:

Hoi Wendy, Pascal en Wen-Yue,
    Wat fijn dat jullie toch mogen gaan reizen. Het is toch weer iets om naar uit te kijken. Nu mogen jullie eindelijk gaan aftellen! En jullie weten, als het ons lukt dan komen wij naar Schiphol om jullie tweede oosterse schone te komen bewonderen!

Lieve groetjes,
    Egon, Ine, Shento en Wei Lu

• 16 Mei 2009 - 15:40

Richard En Mariëtte:

Hoi Pascal en Wendy,

Hoe is het nu met jullie? Wat een spanning hè de afgelopen week. We vinden het zo erg dat de andere stellen niet af kunnen reizen. Ik hoop dat alles goed blijft gaan de komende weken en dat die 3 weken maar snel om mogen vliegen!

We hopen jullie snel te zien in Halle!

Groetjes, Richard en Mariëtte

• 16 Mei 2009 - 16:29

Roos:

Eindelijk een datem Proficiat en nu noch even geduld hebben.Groetjes Roos

• 16 Mei 2009 - 16:52

Ingeborg:

hehehe eindelijk het duurd nog wel even maar er is tenminste toestemming en de dagen vliegen voorbij wen-yue wel heel bijzonder je verjaardag in china vieren met je zusje we maken het wel goed met je als je terug ben en natuurlijk staan wij op schiphol.

gr karel ingeborg
    dylan sharon en ai-mi

• 17 Mei 2009 - 07:41

Dielemannetjes:

Eindelijk!!!!!!
    Wat een geduld moeten jullie hebben....pfff...
    Maar nu is het bekend. 5 juni, gelukkig mogen jullie wel afreizen.
    En Wen-Yue viert haar verjaardag in China, dat is vast ook heel bijzonder voor haar (en voor jullie ook natuurlijk)
    veel succes met de laatste loodjes en het laatste inpakken!
    groetjes, Bram, Isabelle, Amber en Jing.

• 17 Mei 2009 - 09:04

Peter-Paul En Bianca:

Heheeee....eindelijk goed nieuws !!
    Nou begin maar alvast een lijstje temaken voor de reis.
    We horen er nog van

groetjesssss

• 17 Mei 2009 - 12:23

Anja Marc Annick En :

Eindelijk wordt jullie geduld beloond !!
    Wat een mooi verjaardagskado voor Wen-Yue.

Lieve groetjes Anja Marc Annick en Menno en natuurlijk een knuffel van Shadow !

• 17 Mei 2009 - 16:54

De Kiezenbergjes:

Hey!!! We hoorden het gisteren van Bram en Isabel dat jullie de datum wisten. Hehe... eindelijk. Het is wel iets later dan jullie dachten, maar het staat nu in ieder geval gepland. Heerlijk. Eindelijk een datum om naartoe te leven.

We horen jullie vast snel nog!

Liefs uit Sas van Gent,

Wendy, Marco en Marta Cecilia

• 18 Mei 2009 - 21:08

Ad, Wendy En Si-Zhen:

H I E P E R - D E - P I E P - H O E R A ! ! ! !

E I N D E L I J K de afreisdatum bekend!

Wij tellen met jullie mee af hoor! (de aftelkalender komt deze week met de post naar jullie toe, hihi).

Maar ook bizar dat je nu - 5 jaar later - weer rond dezelfde periode naar China reist om opnieuw een mooie en lieve dochter in jullie armen te mogen sluiten!!

We zijn net terug van een weekendje weg, en hadden het goede nieuws dus nog niet gelezen!

O ja, enne wij zijn deze keer wel van de partij op Schiphol hoor, haha! We zullen bergen zakdoeken meenemen (vooral voor mijzelf denk ik - Wendy red.) Ik kan al haast niet wachten!

Geniet nog lekker van jullie gezinnetjes, nu jullie nog met z'n drietjes zijn. En heel veel plezier en voorpret (en zenuwen) met de voorbereidingen!

We denken aan jullie!

Heel veel dikke knuffels van Ad, Wendy en Si-Zhen!