we zijn weer thuis - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van wendy bauwens - WaarBenJij.nu we zijn weer thuis - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van wendy bauwens - WaarBenJij.nu

we zijn weer thuis

Door: webmaster

Blijf op de hoogte en volg wendy

24 Juni 2009 | Nederland, Amsterdam

Hallo allemaal

We zijn alweer een aantal dagen thuis en heb nu weer de tijd om een berichtje op ons weblog te zetten.
Het ontvangst op schiphol was geweldig en we willen dan ook iedereen die er was bedanken dat ze er bij waren.
We zijn dus zaterdag om 11.00 uur Chineese tijd bij het hotel vertrokken en zijn zo rond 14.30 uur gaan vliegen. Wen-Yue en Si-Yu hebben beiden niet geslapen tijdens de vlucht dus ook wij hebben niet echt kunnen slapen en dat maakte het toch best een zware reis. Si-Yu ging net voor we moesten landen slapen. Onze meiden nog even een mooie jurk aan getrokken en we zijn klaar om onze familie's en onze vrienden te ontmoeten. We hebben nog even wat gedronken en bij gekletst en zijn toen richting St.Jansteen gereden waar we om ongeveer 0.30 uur nederlandse tijd aankomen. Ook hier nog even wat drinken met mijn ouders, broer,schoonzus,neef ,nicht en ome freddy en tante marleen en dan lekker naar ons eigen bedje.
Si-Yu en Wen-Yue liggen heerlijk te slapen en zijn pas de andere ochtend om 9.15 wakker geworden????

Inmiddels hebben we ons ritme een beetje gevonden en is Wen-Yue weer naar school en hebben we Si-Yu in geschreven bij de gemeente. Rest net nog alle papieren te kopieren en op te sturen en naar K&T sturen en dan de adoptie naar nederlands recht en we zijn klaar met de procedure.

We weten nog niet of we ons weblog blijven updaten maar tot eind juli blijven we nu nog af en toe een bericht schrijven ivm ons aankomst feest.Daarna zien we nog wel.

• 24 Juni 2009 - 20:20

Ad, Wendy En Si-Zhen:

Hallo familie Bauwens,

WELKOM TERUG IN NEDERLAND!

Wat fijn dat jullie weer terug in Nederland zijn en dat de vlucht voorspoedig verlopen is. En wat een welkomst op Schiphol; heel bijzonder hoor, zo veel mensen die jullie welkom kwamen heten!
    En wat een prachtige dochters hebben jullie! Daar kunnen jullie zeker heel erg trots op zijn!

Nu julie terug in Nederland zijn kan het "echte" leven gaan beginnen, eindelijk!
    Wij wensen jullie alle goeds van de wereld toe, heel veel geluk en liefde voor jullie samen!
    En we spreken elkaar nog op het aankomstfeest.

O ja, en nogmaals: Proficiat hoor!

Groetjes,
    Ad, Wendy en Si-Zhen

• 24 Juni 2009 - 21:03

De Dielemannetjes:

Nogmaals: Welkom thuis!!
    Het was geweldig om bij het emotionele moment te mogen zijn dat jullie aankwamen op Shiphol!!
    Geniet maar verder van jullie prachtmeiden!
    groetjes, Bram, Isabelle, Amber en Jing

• 25 Juni 2009 - 07:08

Diny, Harm En Chun:

Fijn dat jullie nu weer thuis zijn en het gewone leventje op kunnen pikken. Zal weer even wennen zijn.
    Bedankt voor de mooie kaart, wij komen zeker naar het aankomstfeestje!
    Geniet van elkaar en tot dan!

een dikke kus uit Breda

• 25 Juni 2009 - 07:23

Thea Andeweg:

Hallo Wendy

Wat een lief poppetje zeg kan me voorstellen dat jullie apetrots zijn.

Liefs Thea.A.

• 25 Juni 2009 - 16:54

Roos:

Leuk dat we nog iets horen nu jullie thuis zijn.Geniet maar van jullie kinderen Groetjes Roos

• 10 Juli 2009 - 15:23

Natascha:

hoi bedankt voor je kaartje erg mooi gedichtje erop.
    met si yan gaat alles goed , bij jullie ook alles goed.
    groet natas

• 11 Juli 2009 - 14:08

Palmyra:

Hoi wendy,
    Wat een leuk gezinnetje heb je nu he !De verslagen zijn allemaal waren allemaal even leuk om te lezen en dan die foto's.Fijn dat jullie weer veilig in nl.zijn.
    Geniet maar lekker van je nieuwe meisje en we gaan ze vast eens mogen bewonderen van dichtbij.
    Groetjes Palmyra