we hebben de papieren en FOTO !!!!!!! - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van wendy bauwens - WaarBenJij.nu we hebben de papieren en FOTO !!!!!!! - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van wendy bauwens - WaarBenJij.nu

we hebben de papieren en FOTO !!!!!!!

Door: webmaster

Blijf op de hoogte en volg wendy

01 April 2009 | Nederland, Amsterdam

Vandaag met de post hadden we de papieren over onze dochter Cen Si Yu.
en wat is het een schatje. ze woont momenteel in Hengfeng in het Jiangxi Hengfeng Social Welfare institute.
ze is helemaal gezond. ze houdt van muziek en erg gehecht aan haar verzorgster.

bewonder en geniet mee van onze dochter Si Yu

• 01 April 2009 - 16:45

Helen,Dennis,Xin-Li:

Hoihoi,

oh wat een mooi meisje zeg, wat zullen jullie zenuwachtig zijn. Hebben jullie de hele ochtend achter de brievenbus gelegen? Geniet lekker van deze bijzondere dagen!

• 01 April 2009 - 19:27

Hannie:

Nogmaals van harte gefeliciteerd, ik leef enorm met jullie mee.Eindelijk is het zover.Hoop dat jullie vlug naar China mogen afreizen om jullie dochtertje te halen. Geniet er van.

groetjes van Hannie

• 01 April 2009 - 19:31

Egon, Ine En Kids:

Hoi beste Wendy, Pascal en Wen-Yue,

Nogmaals van harte gefeliciteerd met jullie dochter en zusje! Wat een prachtig meisje is het! Geniet maar lekker van jullie roze wolk.
    Heel veel lieve groetjes,
    Egon, Ine, Shento en Wei Lu

• 01 April 2009 - 20:07

Ingeborg Kroondijk:

hoi

wat een scheetje (ze is net zo zwaar als wat ai-mi was dus je kan wel je kleine maatjes meenemen).
    hopen dat de kleuren foto's snel komen dan heb je hellemaal een goed beeld.

ps. kan pascal weer goed slapen en is hij uitgeziekt we bellen snel.

gr karel,ingeborg
    dylan sharon en ai-mi

• 01 April 2009 - 20:57

Roger:

wat een mooi meisje, als je dat printje ziet gaat je hart vast sneller kloppen. nog even wachten dus, Groetjes Roger

• 02 April 2009 - 09:28

Eveline:

Jaaaaah... we hebben beeld! Wat een lief snoetje :-)

Groetjes xxx

• 02 April 2009 - 09:32

Linda Huijser:

foto is niet zo heel scherp, maar volgens mij is het een heerlijk grietje.

nog....even...

• 02 April 2009 - 11:41

Karin:

Wat een dotje. Gefeliciteerd hoor. Eindelijk is het zover.

• 02 April 2009 - 11:52

Marianne:

wat een liefje zeg!
    we leven met jullie mee hoor,
    hoop dat jullie haar snel mogen gaan halen.

• 02 April 2009 - 19:23

Sylvia En Sjef:

Van harte gefeliciteerd met jullie mooie dochter.
    Het heeft deze keer erg lang geduurd, maar dat lange wachten is nu beloond. Veel geluk en succes met de voorbereidingen voor de reis.
    Ook namens Linouk en Yinke.

• 02 April 2009 - 19:48

Pa En Ma Hofman:

hoi je kunt nu alleen nog maar naar het foto'tje kijken maar straks en hopelijk vlug kun je het knuffelen en verzorgen en krijgen jullie er net zo'n braaf en lief kindje bij als wen-yue en wij zo'n lief en braaf kleinkind groeten pa en ma

• 02 April 2009 - 20:08

Willeke En Wim:

Hoi Pascal, Wendy en Wen-yue,

Wat een geweldig nieuws zeg!!! Van harte gefeliciteerd met jullie dochter, en Wen-Yue met je zusje :).
    Het kan nu allemaal natuurlijk niet snel genoeg gaan.

Heel veel groetjes van Willeke, Wim, Cynthia en Kimberly

• 07 April 2009 - 20:42

Ad, Wendy En Si-Zhen:

Excuses! Nu was ik in de veronderstelling dat haar voornaam Cen Si is (en haar achternaam Yu). Oeps! Even rechtzetten bij al die honderden mensen aan wie ik het goede nieuws verteld heb, haha.
    Hoe dan ook: haar naam is hartstikke mooi, en zij is zelf ook hartstikke mooi!

Hartelijk gefeliciteerd met jullie dochter en zusje!
    We wensen jullie ontzettend veel geluk en plezier toe! Hopelijk hoeven jullie niet te lang te wachten voordat jullie haar mogen ophalen.

Groetjes!