Naar HengFeng - Reisverslag uit Nanchang, China van wendy bauwens - WaarBenJij.nu Naar HengFeng - Reisverslag uit Nanchang, China van wendy bauwens - WaarBenJij.nu

Naar HengFeng

Door: webmaster

Blijf op de hoogte en volg wendy

10 Juni 2009 | China, Nanchang

Vanacht heeft Si-Yu ook doorgeslapen maar was weer om Half 6 wakker een vroege vogel dus , dat is wel erg wennen want Wen-Yue is nooit zo vroeg geweest.
Vanochtend om 7 uur naar het ontbijt want we vertrekken op 8.00uur naar HengFeng de plaats waar Si-Yu vandaan komt. De reis duurt zo'n 3 uur enkele reis,ook de weg was nou niet zo denderend dus zo af en toe leek het net of je in een hobbelpaard zat.Het was een vermoeiende , mooie maar emotionele dag. Die we qua inhoud en foto's voor ons zelf en Si-Yu willen houden.

Nu gauw gaan slapen want Wen-Yue is morgen jarig en we gaan dit uiteraard niet ongemerkt voor bij laten gaan.

PS allemaal bedankt voor de leuke reactie 's op dit Weblog leuk dat jullie allen zo meeleven.

• 10 Juni 2009 - 18:41

G En R En YBL:

Dat lukt dus niet.
    Dan maar zo.

Hieperdepiep hoera!!!!!!

Wen-Yue is zes jaar.

Van harte gefeliciteerd en nog heel veel jaartjes met papa, mama en je zusje.

Geja, Ronald en Yu Bo Lin

• 10 Juni 2009 - 19:45

Freddy De Burger:

Hoi Wen-Yue,
    Van harte gefeliciteerd met je verjaardag.We hopen dat je een leuke verjaardag mag hebben met de familie.
    Groet Freddy, Marleen, Domenique, Karlijn

• 10 Juni 2009 - 20:03

Egon, Ine En Kids:

Hoi, hoi,

Allereerst even aandacht voor Wen-Yue.
    Er is er een jarig, hoera, hoera, dat kun je wel zien dat ben jij!!! Wij vinden het allen zo prettig ja ja en daarom zingen wij blij .....
    (ja de rest mogen jullie zelf invullen) ;-))
    Wen-Yue wij willen je van harte feliciteren met je 6e verjaardag! Wat een grote meid ben je al geworden. Op de foto's zien wij dat je papa en mama al heel goed helpt met Si-Yu!
    Laat je vandaag maar lekker verwennen.

Wat bijzonder dat jullie naar HengFeng mochten. Het zal een ontzettend mooie en waardevolle ervaring zijn geweest. Wij kunnen ons voorstellen dat jullie nu moe zijn en lekker naar bed willen. Dus rust maar lekker uit, want morgen is voor jullie alweer een bijzondere dag! Wij blijven genieten van jullie verhalen en foto's. Dus wij wachten met geduld jullie volgende verhaal en foto's af.

Lieve groetjes van,
    Egon, Ine, Shento (XXX voor Wen-Yue) en Wei Lu (xxx voor Si-Yu)

• 10 Juni 2009 - 20:13

Els Heedfeld:

Als ik jullie foto's zie ben ik weer even 3m terug in de tijd. De houten bankjes op het bureau van het CCAA in Nanchang, de mok die de kindjes kregen, het bureau van de notaris en zelfs het bezoek aan de Wallmart supermarkt... Helemaal zoals bij ons toen en zo leuk om het vanuit onze luie zetel nog eens te volgen.
    Veel plezier nog ginds, elke dag ben ik hier trouw op post!!
    Groetjes,
    Els,
    mama van Fleur en Mila

• 10 Juni 2009 - 20:15

Els Heedfeld:

En nog een dikke proficiat voor de jarige grote zus. Wel bijzonder om je 6e verjaardag in je geboorteland te mogen vieren!

• 10 Juni 2009 - 20:16

Ingeborg:

hoi Wen=Yue alvast hartelijk gefeliciteerd en wat een leuke verjaardag samen met al die chineesjes we hebben nog een leuk verrrassing naar je papa en mama's mail gestuurd.
    dikke knuf van karel,ingeborg dylan sharon en ai-mi en een lik van snoby.

• 10 Juni 2009 - 21:44

Opa En Oma Steen:

hoi wen-yue als je wakker wordt ben je jarig van harte gefeliciteerd met je verjaardag en dan nog wel in je geboorte land het zal wel dubbel feest zijn nu met zo´n lief zusje als si-yu erbij veel plezier groeten van opa en oma

• 11 Juni 2009 - 12:32

A L Je Vriendjes :

Wen Yue Hartelijk gefeliciteerd met je verjaardag en we hopen dat je een fijne dag zal hebben. Wij geven je allemaal een dikke kus.
    Ook van juf Emelie

• 11 Juni 2009 - 13:16

Rob,danielle, Robin:

Wen-Yue,
    Van harte gefeliciteerd met je verjaardag. Hoe is het in het verre china? En is je zusje lief? We hebben een kaartje gestuurd via hotmail. Liefs en een hele fijne dag! Robbert, Danielle en Robin

• 11 Juni 2009 - 14:35

Cynthia Buijze:

Wen-Yu van harte gefeliciteerd met je verjaardag hieperdepiep HOERA !!!!
    (ik weet niet of ik nog optijd ben in china hier is het namelijk half 5 geweest

En mama en papa nog gefeliciteerd met jullie nieuwe dochter (en Wen-yu natuurlijk met je nieuwe zusje)

Geniet nog lekker van de laatste andere halve week;)

Groetjes Cynthia

• 12 Juni 2009 - 20:22

Ad, Wendy En Si-Zhen:

Wen Yue:
    Lang zal ze leven (X 3)
    In de gloria (X 3)
    Hieper de piep Hoera (X 3)!

Een hele dikke proficiat voor jou Wen-Yue!
    Wat een bijzondere dag: je zesde verjaardag in China te mogen vieren!
    We hopen dat je een fijne dag hebt.
    Ook gefeliciteerd natuurlijk voor je papa, mama en kleine zusje.

Wendy en Pascal:
    Wat een bijzondere dag vandaag! Jullie oudste dochter jarig, en mag haar verjaardag in China vieren!!!
    En vandaag ook nog een bezoek aan HengFeng. Hopelijk veel foto's kunnen maken (en waarschijnlijk ook veel traantjes gelaten).
    We denken veel aan jullie en lezen trouw dagelijks jullie berichtjes. Super leuk dat er foto's bij staan, zo kunnen we kleine Si-Yu (en jullie natuurlijk) zien!

Geniet nog van je dagen in China, en kom snel terug naar Nederland.

Groetjes!