We zijn er!!!!!! - Reisverslag uit Beijing, China van wendy bauwens - WaarBenJij.nu We zijn er!!!!!! - Reisverslag uit Beijing, China van wendy bauwens - WaarBenJij.nu

We zijn er!!!!!!

Door: webmaster

Blijf op de hoogte en volg wendy

06 Juni 2009 | China, Beijing

We zijn in Beijing!!!!!! Na een vermoeiende reis zijn we om 12.30 uur
Chineese tijd geland op het vliegveld van Beijing.We zijn gisteren om 13.00 uur vertrokken richting schiphol en waren daar om ongeveer 15.45 uur en hebben daar nog wat rond gewandeld.Om 18.00 uur mochten we inchecken wat gelijk al een probleem op leverde omdat Si-Yu al bij mij(wendy) op het ticket stond.Uiteindelijk na wat rond bellen is het dan gelukt om ook mij in te checken en hebben we de koffers afgegeven.Daarna zijn we nog even iets gaan eten en om precies 20.55 uur gingen we de lucht in.
Wen-Yue vond het opstijgen erg eng en huilde dan ook.Wen-Yue en Pascal hebben lekker geslapen in het vliegtuig maar ik kon niet echt slapen, zo af en toe 10 minuten maar dan heb je het ook wel gehad dus vanavond lekker vroeg het bed in. Het landen ging prima en vond Wen-Yue niet eng.

Het regent hier op het moment maar het is hier erg benauwd. We hebben een prachtig hotel erg luxe. de foto's volgen vanavond na het eten nog. Vanavond gaan we eten buiten het hotel bij een restaurant wat onze gids Ly ons gaat wijzen. De gids is een hele sympathieke dame die alles prima onder controle heeft.

nou tot zover het eerste bericht en tot morgen want dan is de grote dag!!
We moeten morgen om 5.00 uur opstaan en om 5.50 uur richting vliegveld om naar Jiangxi te vliegen waar we Si-Yu zullen ontmoeten om 16.00 uur in ons Hotel.

• 06 Juni 2009 - 08:51

Pa En Ma Bauwens:

wij zijn blij dat alles is goed gegaan en zijn dus weer gerust dat alles ok is nog vele gr

• 06 Juni 2009 - 09:46

Fam. Picavet:

Gelukkig is de reis goed verlopen. Wij hebben aan jullie gedacht.

Groetjes
    Edwin,Jilca, Fabian en je vriendinnetje Sanne

• 06 Juni 2009 - 11:07

Helen, Dennis, XinLi:

Hallo,

wat leuk dat we zo mee mogen genieten van jullie reis! Fijn dat jullie er zijn, er komen zeker een hoop herinneringen boven van de eerste keer? Heel veel geluk morgen bij de overdracht, het zal weer een bijzonder mooi moment zijn. Geniet er van!
    Helen, Dennis, Xin-Li

• 06 Juni 2009 - 11:59

Eveline:

Wat fijn dat jullie er (bijna) zijn!

Ik zag op internet dat jullie mooi op tijd vertrokken zijn, gelukkig is de vlucht toch nog meegevallen wat betreft Wen-Yue.

Geniet van jullie moment morgen, ik denk aan jullie :-)

Groetjes xxx

• 06 Juni 2009 - 12:28

Diny, Harm En Chun:

Fijn dat alles voorspoedig verloopt. 5 jaar geleden was het ook zo benauwd, weten jullie nog? Geniet van het moment,
    dikke kus van ons 3

• 06 Juni 2009 - 15:03

Andre,ria,daniel,lyn:

Leuk om jullie bericht te lezen, krijg helemaal de kriebels. Denken aan jullie morgen! Goede reis en veel plezier.

• 06 Juni 2009 - 16:49

Rob, Danielle, Robin:

Hai,
    Fijn dat jullie er zijn! Net als bij Ria en Andre kriebelt het bij ons ook!!
    We denken aan jullie
    Liefs

• 06 Juni 2009 - 18:37

Cor Hofman:

nog even in spanning wachten tot morgen 4uur dan is het zover waar je 3 jaar op heb gewacht,dan kunnen jullie gaan genieten met zijn vieren,wij wachten met spanning op de berichten en foto´s van morgen groeten pa en ma en nog veel plezier in china

• 06 Juni 2009 - 19:15

Egon, Ine En Kids:

Hoi Wendy, Pascal en Wen-Yue,
    Fijn om te lezen dat de reis goed verlopen is. Jullie zullen nu wel lekker in dromenland zijn na deze lange reis. Of hebben jullie al gezonde zenuwen voor morgen? Dan mogen jullie eindelijk jullie dochtertje en zusje in jullie armen nemen.
    Het zal wel weer een heerlijk gevoel zijn om daar in het mooie China te zijn. Toen wij de eerste foto's zagen kregen wij ook alweer de kriebels! Geniet er van en wij wachten met (on)geduld op de eerste foto's van jullie samen met Si-Yu.

Heel veel lieve groetjes van, Egon, Ine, Shento en Wei Lu

En speciaal voor Wen-Yue een dikke kus van Shento.

• 06 Juni 2009 - 23:34

Ad, Wendy En Si-Zhen:

We zagen op internet dat jullie vlucht geen vertraging had en dat jullie mooi op tijd vertrokken waren - gelukkig!! We hebben veel aan jullie gedacht. Fijn om te lezen dat de vlucht toch nog meegevallen is. Het is toch een lange zit...
    Oh oh oh, en nu het laatste nachtje slapen met jullie drietjes.
    Wat ontzettend spannend allemaal: morgen mogen jullie Si-Yu in jullie armen sluiten.... eindelijk!!! geweldig!!!
    hopelijk slapen jullie vannacht nog een beetje...
    Nou, welterusten dan nog maar, enne we volgen jullie verhalen op de site hoor!
    We kunnen haast al niet wachten op de eerste familie-foto's, haha!

Groetjes en een heeeeeele dikke knuffel!
    Ad, Wendy en Si-Zhen

• 07 Juni 2009 - 11:48

De Dielemannetjes:

hoihoi!!!
    Op dit moment hebben jullie Si-Yu al in handen (als het goed is)!!!!Ik ben benieuwd hoe het gaat....

Op het moment dat ik dit bericht las (had niet verwacht dat jullie de eerste avond al zouden schrijven dus heb ik ook de mail niet bekeken....)kwam er zoveel bij mij boven. Ik moest nog zeggen dat wij die incheck-problemen gehad hebben in Amsterdam, dat Jing er bij ons ook al bij stond op de heenreis. En ik je maar gerust stellen dat dit vast niet meer voorkwam, dat dat vast de eerste problemen waren met het het nieuwe automatische inchecken. Maar gelukkig was het probleem bij jullie zo verholpen...
    Gelukkig is de rest van de vlucht goed verlopen(hopelijk is Wen-Yue bij de binnenlandse vlucht niet meer bang).
    Enne...slapen heb je vast niet gedaan in het hotel met al die spanning voor de volgende dag dat je Si-Yu kreeg.
    Ik ben benieuwd naar jullie volgende verhaal!
    groetjes, Bram, Isabelle, Amber en Jing.

• 07 Juni 2009 - 15:17

Pa En Ma Bauwens:

eindelijk is het dan zo ver en hebben wij onze kleindochter kunnen bewonderen het ziet er echt een schatje uit en wen-yue blij met haar zusje waar ze zo lang naar uitgekeken heeft nog plezier en nog vele groetjes