weer een berichtje - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van wendy bauwens - WaarBenJij.nu weer een berichtje - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van wendy bauwens - WaarBenJij.nu

weer een berichtje

Door: webmaster

Blijf op de hoogte en volg wendy

14 Oktober 2009 | Nederland, Amsterdam

Hallo allemaal

Hier weer een klein berichtje over ons gezinnetje.
We zijn alweer bijna 4 maanden thuis , wat gaat het snel. Het is alsof het nooit anders is geweest.

Alles gaat goed , Wen-Yue vind het nog steeds helemaal geweldig om een zusje te hebben en spelen steeds vaker samen.Si-Yu
ontwikkeld zich prima , van niet zitten is het nu een meisje dat kruipt,loopt aan de hand en tafel en gaat steeds vaker staan zonder ondersteuning dus dat zit helemaal goed , nog even en ze loopt.

Verder is het een meisje dat goed weet wat ze wel en niet wilt en als het niet gaat hoe zij wil nou dan kan ze dat aardig laten horen. Het is wederom een pittige dame maar we genieten iedere dag van onze twee meiden.

We zijn inmiddels begonnen met documenten verzamelen om haar nog tot Nederlands recht te adopteren zodat ze ook onze achternaam krijgt. Dit is het laatste wat we nog moeten doen en dan is ook deze procedure weer achter de rug.

tot zover dit bericht en misschien tot de volgende keer.

• 14 Oktober 2009 - 11:38

De Dielemannetjes:

Leuk te lezen dat het zo goed gaat!!!!!Wat een prachtige foto!
    groetjes, Isabelle

• 14 Oktober 2009 - 15:53

Diny, Harm En Chun:

Goed om te lezen dat het voorspoedig gaat bij jullie. Wees maar blij dat er pit in zit, brengt leven in de brouwerij!
    Een leuke foto van de meiden!
    groetjes uit Breda

• 14 Oktober 2009 - 19:22

De Kiezenbergjes:

Hey!!! Wat een leuke foto van de meiden. We moeten snel nog eens afspreken. Het is weer veel te lang geleden.

Wen-yue, wat heb je geschitterd op tv. Ik had eerst niet in de gaten dat jij het was. Ik vond al dat dat meisje zo veel op je leek!!! hahaha

Tot snel!

Wendy