Bezoek aan het zomerpaleis - Reisverslag uit Beijing, China van wendy bauwens - WaarBenJij.nu Bezoek aan het zomerpaleis - Reisverslag uit Beijing, China van wendy bauwens - WaarBenJij.nu

Bezoek aan het zomerpaleis

Door: webmaster

Blijf op de hoogte en volg wendy

16 Juni 2009 | China, Beijing

Vandaag begint de dag weer om 7 uur en gaan we weer om 8.00 uur ontbijten met Karin,John,Gaya,Bianca,Maurice en Larissa. Na het ontbijt gaan we met 3 taxi's richting het Zomerpaleis.
De dag begint met regen en zodra we er zijn komt het met bakken uit de lucht en onweert het ook nog. We besluiten nog even te wachten en ja het begint wat op te klaren(dachten we) en gaan een ticket kopen.

Eenmaal binnen gaat het steeds weer regen en na een paar uur regen en onweer nemen we de taxi's weer terug. Dit valt niet altijd mee want niet iedere chauffeur weet ons hotel te vinden en wil naar de andere kant van de stad rijden. Maar we komen er allemaal weer terug en ja dan is het weer droog.

De foto's zijn toch mooi geworden ondanks het slechte weer.

Vanavond weer wat drinken op de gang en dan weer allemaal naar bedje toe want morgen vertrekken we rond 9.00 uur naar de Chineese muur.

• 16 Juni 2009 - 17:01

Danielle:

Vandaag, vijf jaar geleden landen we ook in China. Wat was dat geweldig. En morgen precies 5 jaar geleden kregen we Robin, Wen Yue en de andere mooie meiden. En nu zijn we weer een mooi meidje rijker. We denken aan jullie (ik word een beetje emotioneel, geloof ik) Liefs

• 16 Juni 2009 - 18:06

Petra Hofman:

Hoi hoi,

Zo, we zijn weer helemaal bij hier na 't lezen van al die verhalen en prachtige foto's, echt super.
    Dankjewel voor jullie mooie kaartje van Si-Yu, mooi hoor! Ook wij zijn natuurlijk heel benieuwd naar de kleine meid; hopelijk hebben jullie in NL ook snel wat ritme en vooral rust te pakken.

Geniet nog van de laatste dagen daar, en vooral van elkaar!

Veel groetjes, Petra & de mannekes natuurlijk

• 16 Juni 2009 - 18:55

Leon:

Zelfs in de regen is het volgens mij daar nog warm.

"adoptie/geboortekaartje" ontvangen, erg mooi kaartje zeg.

gr.

Leon.

• 16 Juni 2009 - 19:01

Mary:

Ik moest weer even bijlezen. Wat een druk programma zeg! Geniet maar lekker. groetjes

• 16 Juni 2009 - 19:19

De Dielemannetjes:

Jaja, het kan er ook regenen. Ook wij zijn later vertrokken naar het zomerpaleis vanwege het slechte weer. Ook zijn we daar nog moeten vluchten voor het onweer (daarna heel warm en benauwd). Wie zou die naam "zomerpaleis"bedacht hebben???
    Het is wel een mooi park, hé?

Bedankt voor het aankomstkaartje! Heeeel mooi! En een prachtige tekst erop, heel passend!!!

Veel wandelplezier op de Chinese muur, hopelijk is het dan niet zo heet...Geniet ervan! Nog een paar dagen Chinese cultuur snuiven en dan naar huis!!!!!

groetjes, Bram, Isabelle, Amber en Jing.

• 16 Juni 2009 - 19:28

Dhanyns D.en H.:

Bij het lezen van al jullie berichten, het bekijken van de foto's : voor ons een kippevelmoment !!!
    Van harte gefeliciteerd met jullie tweede dochtertje. Wat zien jullie er allen gelukkig uit. Na al dat lange wachten !!!! Geniet van het samenzijn in het geboorteland van jullie dochters.
    We wensen jullie een veilige terugreis en tot ziens .

• 16 Juni 2009 - 20:26

Eveline:

De naam Zomerpaleis kwam, zo te lezen, niet helemaal tot z'n recht ;-) . Ben blij dat jullie ook een beetje regen hebben, wij hebben ondertussen ook al genoeg gehad. Ik vind het nog steeds geweldig om jullie zo te kunnen volgen, ik lees de verhalen en bekijk de foto's met veel plezier. We hebben het kaartje van Si-Yu ontvangen, wat is het mooi geworden... super!

Geniet nog van jullie dagen daar en ook zeker van elkaar!

Veel liefs xxx