ontvangst originele documenten en paspoort Si-Yu - Reisverslag uit Nanchang, China van wendy bauwens - WaarBenJij.nu ontvangst originele documenten en paspoort Si-Yu - Reisverslag uit Nanchang, China van wendy bauwens - WaarBenJij.nu

ontvangst originele documenten en paspoort Si-Yu

Door: webmaster

Blijf op de hoogte en volg wendy

12 Juni 2009 | China, Nanchang

Vanochtend worden we om 7 uur wakker en Si-Yu ligt al naar me te kijken.
We hebben afgesproken om 8.00 te ontbijten maar twee kinderen wassen en aankleden is toch een heel karwei dus het wordt 8.30 dat we klaar zijn om naar beneden te gaan.
lekker gegeten en om 9 uur gaan ik en Bianca naar de kamers toe om de nagels te knippen van Larissa. Onze papa's gaan naar het porselein winkeltje van gisteren om nog een paar dingen te kopen.
om 10.30 uur zijn ze weer terug en lopen we gezamelijk naar de eetzaal om de originele documenten te controleren en in ontvangst te nemen. Wanda stelt daarna voor om om 11.30 richting een bekend Chineese kunstenaar te gaan om iets te laten maken met de naam,geb.datum en geboorte plaats op van de kinderen.
Wij gaan mee want dit hebben we ook van Wen-Yue.

Om 14.00 zijn we terug bij het hotel en besluiten we om samen met Karin,John,Gaja ,Maurice,Bianca en Larissa iets te eten in de lobby. Het zijn heerlijke picante beef sate's met friet geworden.

Om 14.50 komen de anderen naar de lobby want om 15.00 uur krijgen we de paspoorten van onze dochters in handen en zijn we klaar voor de terugreis naar Beijing van morgen
13-6-2009.

We maken nog een foto van alle kinderen en daarna nog een groepsfoto en besluiten om dan samen met ons gezinnetje nog te gaan zwemmen in het hotel. Het water was heerlijk en ook Si-Yu vond het niet erg om het water in te moeten.Na het zwemmen de koffers alvast wat inpakken want morgen vliegen we weer naar Beijing toe.

Om 19.00 uur gaan we nog voor de laatste keer eten bij het bekende restaurant( waar we zo hebben gelachen) samen met John,Karin,Gaja en Maurice Bianca,larissa. we hebben voor 7 euro per gezin gegeten en daar is de fooi al bij inbegrepen.

tot slot nog verder alles opruimen en het laatste bericht vanuit Nanchang typen en dan lekker slapen.

tot in Beijing

• 12 Juni 2009 - 16:52

PP En B:

Voor morgen een goeie reis gewenst
    Mooi die tekeningen zeg

groetjes PP en B

• 12 Juni 2009 - 19:25

Mary:

Een mooi aandenken die tekening! Goeie reis. groetjes

• 12 Juni 2009 - 20:21

Danielle:

Goeie reis morgen met die twee super meidjes!!!

• 12 Juni 2009 - 20:35

Ad, Wendy En Si-Zhen:

Oooohhhhh, wat leuk toch om al die foto's te bekijken bij de berichtjes die jullie maken....
    En wat een leuke groep meiden zo samen, die HengFeng-ladies! Allemaal ongeveer van dezelfde leeftijd, zo te zien, leuk!

Enne, Wen-Yue, tjonge wat ben jij verwent zeg met je verjaardagsfeest gisteren! Zelfs twee keer taart gegeten! Lekker hoor! En veel cadeautjes en kaarten gekregen. Het was vast een verjaardag om nooit meer te vergeten!

We wensen jullie morgen een goede (vlieg)reis terug naar Beijing, en hopen dan jullie verhalen weer te mogen lezen (en foto's bekijken natuurlijk, haha). Welterusten!

• 12 Juni 2009 - 22:22

Willeke:

Een hele goede reis alvast! Wat mooi die tekening, zowel hoe het er uit ziet als de inhoud ervan. En wat leuk die groepsfoto.

Heel veel groetjes van Willeke, Wim, Cynthia en Kimberly