nog 10 dagen - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van wendy bauwens - WaarBenJij.nu nog 10 dagen - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van wendy bauwens - WaarBenJij.nu

nog 10 dagen

Door: webmaster

Blijf op de hoogte en volg wendy

26 Mei 2009 | Nederland, Amsterdam

Het aftellen is begonnen,
vandaag nog tien dagen te gaan voor we naar Si-Yu vertrekken.

De koffers liggen gepakt en alles wordt dubbel nagekeken.Zijn we niets vergeten?????? Daar komen we vast achter als we in china zitten.

• 27 Mei 2009 - 11:08

Diny, Harm En Chun:

Lekker genieten hoor, heb je iets vergeten? koop je het toch lekker daar, nog goedkoper ook!
    In gedachten reizen we met jullie mee,

liefs uit Breda

• 27 Mei 2009 - 14:21

Danielle:

Wat heerlijk dat jullie nu eindelijk kunnen aftellen. Gelukkig zien we elkaar nog even.
    Liefs

• 27 Mei 2009 - 17:09

Wendy, Marco En Mc:

Hoi hoi!!!

Jaaa het aftellen is begonnen! hopelijk kunnen jullie tussen de stress door af en toe ook nog even relaxen :-)

We hebben nog wel even contact he voordat jullie gaan!

Dikke kus uit Sas van Gent!

Wendy, Marco en Marta Cecilia

• 27 Mei 2009 - 18:34

(dokter)Luc & Sabine:

Ik kan me goed voorstellen dat de spanning en de vertrekkoorts nie pas echt goed beginnen stijgen!
    Maar niet getreurt,het wachten zal jullie worden beloond met een prachtig kindje! Dit zal alle pijn en leed van de afgelopen maanden dubbel en dik goedmaken,daar ben ik vast van overtuigd!
    Een heel goede reis gewenst en een behouden thuiskomst met jullie nieuwe gezinnetje!
    Veel plezier in het verre Oosten!

• 27 Mei 2009 - 19:04

Geja:

Wel goed tellen hoor!
    Hiernaast staat dat jullie over negen dagen vertrekken.
    Niets is zo leuk als winkelen in China. Behalve natuurlijk je kind in je armen sluiten. En dat gaat nu bijna gebeuren. Hiep hoi!

Groeten,
    Geja, Ronald en Yu Bo Lin

• 28 Mei 2009 - 20:15

Mario & Petra:

Eindelijk, echt aftellen!!! Al duren deze dagen misschien nog langer dan afgelopen maanden bij elkaar... Een hele goeie reis gewenst, met een hele bijzondere bestemming, geniet ervan! Veel groetjes van ons.