onzekerheid van de afgelopen dagen - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van wendy bauwens - WaarBenJij.nu onzekerheid van de afgelopen dagen - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van wendy bauwens - WaarBenJij.nu

onzekerheid van de afgelopen dagen

Door: webmaster

Blijf op de hoogte en volg wendy

03 Mei 2009 | Nederland, Amsterdam

Gaat het Mexicaanse griepvirus nou roet in ons eten gooien? dat is de vraag die ons de laatste dagen sterk heeft bezig gehouden. Afgelopen woensdag verschenen op de Amerikaanse site Rumor Queen geruchten dat het China Center of Adoption Affairs (CCAA) deze maand geen voorstellen en afreistoestemmingen zou sturen in verband met het griepvirus. En die afreistoestemming (TA) hebben we nou net nodig om Si-Yu op te mogen halen! Donderdag verscheen er een officieel bericht op de site van het CCAA over het griepvirus en werd adoptieouders geadviseerd hun reis naar China uit te stellen.Kind en Toekomst heeft ons vrijdag gelukkig weer enigszins gerust kunnen stellen. Ze hadden contact gehad met het CCAA en er is op dit moment geen verbod op het reizen dus we hoeven ons volgens hen geen zorgen te maken. Toch zit de schrik er weer goed in.Zal het dan toch op het laatste moment weer tegen gaan ?

We hopen en duimen dat we snel naar China mogen op Si-Yu in onze armen te mogen nemen en Wen-Yue eindelijk d'r zusje ziet.

• 03 Mei 2009 - 20:42

Isabelle:

Het komt wel goed hoor!!!! Jullie mogen vast snel vertrekken!
    Wij duimen mee dat jullie snel mogen afreizen!!!!
    gr, Bram, Isabelle, Amber en Jing

• 03 Mei 2009 - 21:06

Ad, Wendy En Si-Zhen:

Tjee, wat een spannende tijden! We duimen onze vingertjes weer blauw, dat jullie gewoon over een paar weekjes veilig kunnen vertrekken naar China. Heel veel sterkte in ieder geval!

Groetjes,
    Ad, Wendy en Si-Zhen

• 04 Mei 2009 - 09:31

Eveline:

Toevallig kwam het hier gisteren ter sprake: 'Die Mexicaanse griep zal toch geen belemmering zijn voor Pascal, Wendy en Wen-Yue???'. Zo zie je maar, we leven weer lekker mee ;-)

Laten we hopen dat jullie Si-Yu snel in de armen mogen sluiten :-)

Veel lief van ons!

• 04 Mei 2009 - 20:49

Roger:

geloof of niet . ik laat een kaarsje branden op een goede snelle afloop! Groetjes

• 04 Mei 2009 - 20:49

Roger:

• 05 Mei 2009 - 18:14

Diny, Harm En Chun:

We komen net terug van vakantie en hadden eigenlijk een datum verwacht van afreizen!
    In 2004 zat het ook zo tegen, mogen we nu wel of niet afreizen!
    Uiteindelijk komt het gewoon goed. Nog even geduld,

kusjes uit Breda,

• 07 Mei 2009 - 22:21

Willeke:

Jeetje, nog meer spanning, zonder dit is het al spannend genoeg! We gaan voor jullie duimen en hopen dat jullie gewoon jullie dochter en zusje kunnen ophalen!!!!

Heel veel groetjes van Willeke, Wim, Cynthia en Kimberly

• 11 Mei 2009 - 18:47

Eric,Nandy En Lynn:

Hoi wendy,Pascalen Wen-Yeu,

Het is zeker te hopen dat die M griep geen roet in het eten gaat gooien.We hopen voor jullie dat jullie snel om dat zusje van Wen-Yeu mogen,het heeft al veel te lang geduurd.Bij ons zijn er nog steeds geen vorderingen te bespeuren op het internet maar we verwachten er deze maand of volgende maand bij te zitten.Hoeveel tijd zat er bij jullie tussen de matching en het voorstel?Het gaat jullie goed we kijken regelmatig op de site wanner jullie kunnen afreizen.

Gr Eric,nandy en Lynn

• 11 Mei 2009 - 19:10

Petra:

En, al nieuws inmiddels ??? Moet om helemaal gek te worden zijn voor jullie en Wen-Yue !!! Veel sterkte met aftellen ...

Groetjes, Petra

• 11 Mei 2009 - 19:10

Groetjes, Petra

• 12 Mei 2009 - 11:38

Petra:

Fantastisch, we hopen dat jullie 3-en snel jullie dochter en zusje in de armen kunnen sluiten
    Helmut, Petra,Martin Pascal & Evi

• 13 Mei 2009 - 20:36

Ad, Wendy En Si-Zhen:

Helaas! Nog geen nieuws!
    We kijken regelmatig op jullie site of er al iets meer bekend is....
    We duimen nog steeds dat er snel meer duidelijkheid is, en dat jullie snel mogen afreizen.
    Toevallig al iets gehoord van de afreisgroep?

Groetjes!
    Ad, Wendy en Si-Zhen