we hebben de originele foto's gekregen - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van wendy bauwens - WaarBenJij.nu we hebben de originele foto's gekregen - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van wendy bauwens - WaarBenJij.nu

we hebben de originele foto's gekregen

Door: webmaster

Blijf op de hoogte en volg wendy

07 April 2009 | Nederland, Amsterdam

Vanmiddag met de post zaten ze er bij, de foto's van ons meisje en we kunnen niet anders zeggen dan dat het een heel mooi meisje is onze Si Yu. Wen-Yue vindt haar zusje een schatje en de foto's hebben het eerste kusje alweer gehad.

beoordeel zelf en we zijn erg benieuwd wat jullie ervan vinden. al is en blijft ze natuurlijk voor ons het mooiste meisje van de hele wereld.

• 07 April 2009 - 15:07

Robin:

Lieve Wen-Yue,
    Ik vind dat het een heel lief zusje is. Ik kom goede vrijdag bij jou.
    kusjes van robin

• 07 April 2009 - 15:45

Willeke En Wim:

Wat een liefje!!!
    Echt een mooi meisje :)

Groetjes van Willeke en Wim

• 07 April 2009 - 16:40

Karin:

Wat een dotje. Kan me voorstellen dat Wen-Yue haar geweldig vindt. Ik hoop dat jullie haar snel mogen gaan halen.

Groetjes en tot morgen.

• 07 April 2009 - 16:41

Pa En Ma Bauwens:

wat een lief en mooi meisje kan bijna niet wachten om het in het echt te zien gr pa en ma

• 07 April 2009 - 18:40

Bianca:

Oh wat een schatje.. Net zo lief als die van ons.. Geniet ervan en hopen dat we snel naar china kunnen om onze prachtige dochters op te halen.. En Wen-Yue ik kan me voorstellen dat je kusjes wil geven aan je mooie zusje..

xxx Maurice, Bianca en Larissa

• 07 April 2009 - 18:43

Diny, Harm En Chun:

Wat een mooi kindje en wat kijkt ze al wijs de wereld in, Zo herkenbaar en wat is ze lekker dik aangekleed. Volgens Chinese begrippen heet dit rijkdom! Kun je allemaal aanpassen als ze eenmaal bij jullie is.
    Geniet van alles,

dikke kus uit Breda

• 07 April 2009 - 20:31

Ad, Wendy En Si-Zhen:

Oooohhh, wat een mooie meid!!!! (en wat een duidelijke foto's joh!)
    Nou Pascal: dat gaat helemaal goedkomen met twee (eh.. drie!!) mooie vrouwen in huis!
    Nogmaals een heeeeeele dikke proficiat van ons allemaal hier!
    We bellen!

• 08 April 2009 - 15:18

Iris:

Lieve Wen-Yue,

Je hebt een heel mooi zusje gekregen. Ik hoop dat je heel veel plezier met haar gaat krijgen en dat jullie dikke vriendinnen gaan worden.

Heel veel liefs en een super dikke kus.

Iris (en natuurlijk ook van Ad)

• 08 April 2009 - 15:20

Iris:

Lieve Wendy en Pascal,
    Ik kan het natuurlijk niet laten om jullie geen berichtje te sturen.

Wat een schatje is ze. Volgens mij is ze net zo lief als Wen-Yue. Heel veel geluk, liefde en gezondheid met jullie twee dochters.

Dikke kus uit papdrecht

• 08 April 2009 - 17:50

Roos:

Het is werkelijk een mooi kindje wat jullie kreigen.
    Groetjes van Roos.

• 08 April 2009 - 20:46

Richard En Mariette:

Hoi!

Wat een geweldig mooi kindje hebben jullie! We herkennen dezelde kinderstoeltjes ;-)

Hopelijk zien we elkaar snel in Halle!

• 13 April 2009 - 14:42

Emelie:

Wat een lief meisje.
    Wen-yue je bent nu al een grote zus voor haar.
    Dat merk ik goed op school.
    (juf)Emelie

• 23 April 2009 - 13:41

Eddy En Cecile:

Van harte gefeliciteerd met de kleine meid die in het verre China op jullie wacht.Wat een lief meisje,en wat zal ze boffen met zulke ouders en lief zusje.Ben heel blij voor jullie