3 weken later - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van wendy bauwens - WaarBenJij.nu 3 weken later - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van wendy bauwens - WaarBenJij.nu

3 weken later

Door: webmaster

Blijf op de hoogte en volg wendy

26 Maart 2009 | Nederland, Amsterdam

nu drie weken nadat ons voorstel binnen is en nee nog steeds weten we niet wie ons tweede kindje is.
De spanning is bijna ondraaglijk en de gsm gaat overal mee naar toe want wie weet bellen ze wel.

het lijstje met voorstel vragen ligt op elke denkbare plaats en bij ieder telefoontje springt ons hart drie keer zo hard.

we hopen deze week meer te weten maar het kan ook pas volgende week of de week erna zijn. duim allemaal mee en wie weet helpt het.

groeten Wendy,Pascal,Wen-Yue en ???

• 26 Maart 2009 - 09:24

Peter-Paul En Bianca:

Wij duimen mee hoor !!!!!
    Succes...hopelijk bellen ze snel.

Groetjesssssssssssss

• 26 Maart 2009 - 11:29

Pa En Ma:

wij leven met jullie mee en hopen dat het verlossende telefoontje vlug komt groeten uit oostenrijk pa en ma

• 26 Maart 2009 - 22:13

Geja Ronald YuBoLin:

Onze duimen zijn al blauw. Nog even volhouden...
    Hou je haaks.

Groeten,

geja ronald en yu bo lin

• 27 Maart 2009 - 15:48

Pa En Ma Bauwens:

wij leven met jullie mee en wachten ook vol spanning op meer nieuws groetjes

• 27 Maart 2009 - 17:55

Helen,Dennis, Xin-li:

Oh wat ongelooflijk spannend, de uren kruipen voorbij lijkt me! We zijn heel erg benieuwd. En hopen dat het verlossende telefoontje nu snél komt.

• 28 Maart 2009 - 23:10

Robert En Eveline:

Wij duimen nog steeds met jullie mee!

Groetjes Robert, Eveline en Yannick

• 30 Maart 2009 - 19:57

Ingeborg Kroondijk:

let maar op woensdag 1 april word je gebeld en niet denken dan dat het een grap is.
    we duimen voor jullie.

ps karel zijn gevoel komt vaak uit dus wie weet.

gr karel ingeborg
    dylan sharon en ai-mi

• 30 Maart 2009 - 20:46

Ad, Wendy En Si-Zhen:

Jeetje... wat duurt dat lang zeg....
    Ook wij kijken met smart naar de nummermelder van onze telefoon, maar helaas nog geen verlossend telefoontje vanuit Zeeland...
    Onze duimen zijn ondertussen al helemaal groen, paars en geel gedraaid, dus ik denk dat het nu niet lang meer kan gaan duren (anders vallen onze duimen er nog af!)
    We denken heeeeeel veel aan jullie!! De laatste loodjes wegen volgens mij toch wel erg zwaar..

Hou jullie taai en nogmaals (alvast) van harte proficiat toegewenst!!!!

Dikke knuffel van Wendy
    en natuurlijk ook van mijn twee schatjes Ad en Si-Zhen

p.s.: ik spreek jullie een dezer dagen, afgesproken........???

• 31 Maart 2009 - 12:32

Leon:

Je weet het wel hé !!

Gefeliciteerd en tot donderdag.

Léon

• 31 Maart 2009 - 14:05

Danielle, Robbert En:

Hallo Kleintje,
    Eindelijk weten we dat je komt!! En we zijn zo ontzettend blij!
    Ook voor je pappa, mamma en zusje.
    We hopen je snel te zien

• 31 Maart 2009 - 15:05

Pa En Ma Bauwens :

he he eindelijk is het dan zo ver en krijgt wen-yue haar lang verwachte zusje en worden wij weer opa en oma nog van harte gefeliciteert zijn benieuwt hoe ze er zal uitzien enkijken er met veel spanning naar uit gr pa en ma

• 31 Maart 2009 - 15:25

Emelie:

Wat heerlijk dat het nu zo ver is. We kijken uit naar de foto. Nogmaals gefeliciteerd.

Groetjes (juf) Emelie

• 31 Maart 2009 - 16:19

Ingeborg Kroondijk:

hehehe eindelijk het verlossende telefoontje geniet maar van jullie roze wolk en we zijn benieuwd naar de foto van jullie dochter en zusje.

gr karel,ingeborg
    dylan sharon en ai-mi

• 31 Maart 2009 - 17:22

Wendy, Marco, MC:

YESSSSSSSSSSSSSSS!!!!!!! JOEHOE!!! Jippie!!!! Hehe... eindelijk!!!!!!! NIet te geloven, maar het is er dan eindelijk van gekomen. Jullie hebben er een dochter/zusje bij! We kunnen niet wachten op de foto. Geniet van dit roze-wolk-moment en we komen er snel één op drinken hoor!!!!

Dikke kus,

Wendy, Marco en Marta Cecilia.

• 31 Maart 2009 - 17:32

Jilca:

Eindelijk vandaag dat langverwachte telefoontje, maar vandaag was het dan eindelijk zover, een zusje voor Wen-Yue! Wat hebben we met jullie meegeleefd.Nogmaals gefeliciteerd.

Groetjes
    Edwin, Jilca, Fabian en Sanne

• 31 Maart 2009 - 18:29

Edwin Astrid En Kids:

hoi van harte proficiat met jullie dochter en zusje

groetjes

• 31 Maart 2009 - 18:39

Pa En Ma Hofman:

pascal wendy en wen-yue van harte gefeliciteerd met je nieuwe kindje en zusje voor wen-yue eindelijk het verlossende berichtje dat het een meisje is hoe het heet hoe oud wat het weegt en waar het vandaan komt morgen misschien een fototje?wij zijn benieuwd,nu nog even geduld om het optehalen alvast veel geluk groeten pa en ma

• 31 Maart 2009 - 18:47

Ad, Wendy En Si-Zhen:

J O E P I E ! ! ! !
    D E
    P O E P I E ! ! ! !

Heel, heel, heel, heel erg gefeliciteerd met jullie dochtertje en zusje!
    Wat een geweldig nieuws.
    Nu maar hopen dat de postbode morgen op tijd komt.......
    Nogmaals proficiat met jullie kleine spruit!

Dikke knuffel en heel veel kusjes van
    Ad, Wendy en Si-Zhen

p.s.: Si-Zhen is al druk aan het knippen en plakken voor Wen-Yue, dus zij kan binnenkort ook veel post verwachten, hihi.