cutt of day - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van wendy bauwens - WaarBenJij.nu cutt of day - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van wendy bauwens - WaarBenJij.nu

cutt of day

Door: webmaster

Blijf op de hoogte en volg wendy

10 December 2008 | Nederland, Amsterdam

Hallo allemaal

volgens Rumor Queen zijn de voorstellen onderweg tot en met de login datum van 23-02-2006. Dat betekend dat er weer 6 dagen gematcht zijn en dat ze nog 8 dagen moeten doen voor ons voorstel erbij zit. ik zelf denk een voorstel in februari of maart.

we komen weer een beetje dichter bij ons tweede kindje.

• 10 December 2008 - 21:38

Diny Van Doorn:

Als Wen-Yue een brusje krijgt, krijg ik dan een briendinnetje? Ik tel de dagen af net als jullie.
    Een dikke knuffel van Chun.

• 14 December 2008 - 11:05

Ad, Wendy En Si-Zhen:

Ooohhh, wat een leuke foto's van het bezoek van Sinterklaas. Wat is Wen-Yue toch al weer een mooie en grote meid geworden. In die paar maanden dat we elkaar niet gezien hebben, lijkt het net of ze céntimeters gegroeid is!!
    Enne, laten we hopen dat "Rumor Queen" uit het bovenstaande berichtje inderdaad gelijk heeft, en dat jullie matching begin volgend jaar plaatsvindt. Spannend spannend spannend.

Héérlijke feestdagen toegewenst!
    Dikke kus van Ad, Wendy en Si-Zhen

• 26 December 2008 - 17:32

Bianca:

Ja heerlijk.. Het wordt nu wel tijd hoor.. Ik ben het wachten echt beu.. Dus kom maar op met die voorstellen..

xxxBiancaxxx