Een bijzondere dag vandaag - Reisverslag uit Beijing, China van wendy bauwens - WaarBenJij.nu Een bijzondere dag vandaag - Reisverslag uit Beijing, China van wendy bauwens - WaarBenJij.nu

Een bijzondere dag vandaag

Door: webmaster

Blijf op de hoogte en volg wendy

17 Juni 2009 | China, Beijing

Vandaag 5 Jaar geleden was onze eerste ontmoeting met Wen-Yue wat een tijd geleden alweer en wel heel speciaal om terug in China te zijn op deze bijzondere dag.

Vandaag vroeg uit de veren want we gaan om 9.00 uur richting de chineese muur. Gelukkig gaan we met de kabelbaan naar boven want het is erg benauwd vandaag(36gr)en het belooft een beetje zonnig te worden.
Voordat we bij de kabelbaan zijn moeten we toch een aardige steile helling op en met dit benauwde weer moet ik erg op mijn ademhaling letten. Maar we redden het en ja de muur moet je gezien hebben als je in China bent.

Eenmaal boven gekomen is het toch prachtig ondanks dat het wat mistig is. We blijven 2 uur boven en worden dan weer aan de bus verwacht. Maar voor we die bereiken moeten we langs allemaal kraampjes met souveniertjes uit China en ja met afdingen krijgen we toch weer wat bij elkaar.

We rijden met de bus richting een restaurant waar we een luch krijgen.MMMM heerlijk was het weer het Chineese eten we krijgen er geen genoeg van.

Terug in het hotel gekomen besluiten Maurice,Pascal en Wen-Yue dat ze nu nog naar het Bird Nest gaan ipv morgen omdat ze morgen regen afgeven. Ik en Bianca gaan nog even naar de supermarkt en drinken wat op de kamer terwijl we proberen onze dames te laten slapen.

Si-Yu heeft het een beetje moeilijk doet ook erg veel indrukken op en we merken dat de meiden wel een beetje vermoeid raken van toch een druk schema de afgelopen weken/dagen.

Volgende week is de drukte voorbij en kunnen we gaan werken aan de hechting, de rust en regelmaat.

Rest ons nog de foto's van vandaag en wil ik jullie allemaal nogmaals bedanken voor alle leuke berichten die we krijgen op ons weblog
kan jullie zeggen dat dat ons goed doet.

• 17 Juni 2009 - 12:09

Willeke:

Dat is zeker heel bijzonder en speciaal dat het vandaag precies een jaar geleden is dat jullie Wen-Yue voor het eerst zagen, en dat jullie uitgerekend deze dag nu dan ook in China zijn! We vinden het heel leuk om alles van jullie op deze manier te volgen op jullie wel heel bijzondere reis. Ik kan me voorstellen dat de meiden moe beginnen te worden. Maar zoals je al aan geeft, strakjes regelmaat en rust, dan zal het een stuk beter gaan voor de hechting tussen jullie 3en en Si-Yu. Geniet nu nog even van alle moois van het land en van het lekkere eten daar!!!

Groetjes van ons :)

• 17 Juni 2009 - 16:52

Ad, Wendy En Si-Zhen:

Wat leuk om de foto van Wen-Yue van 5 jaar geleden te zien! Tjee wat is ze al een grote meid geworden. En wat een bijzondere ervaring dat jullie nu - precies op dezelfde dag - ook in China zijn. Maar nu heerlijk met z'n viertjes!!
    Het is super-leuk om jullie berichtjes te lezen en de foto's te bekijken. We leven lekker met jullie mee hier in Nederland!
    Geniet nog van de paar daagjes in China, en kom dan maar heeeeel snel terug naar Nederland. Kunnen jullie hier lekker tot rust komen en het gewone gezinsleven weer oppakken met jullie mooie meiden!
    We denken aan jullie, en tot zaterdag op Schiphol!

Groetjes,
    Ad, Wendy en Si-Zhen

• 17 Juni 2009 - 18:45

Paula Kentin:

Proficiat met de nieuwe dochter. Lang moeten wachten maar nu is ze van jullie. Ik wens jullie heel veel geluk.

Groetjes,

Paula

• 17 Juni 2009 - 19:41

Egon, Ine En Kids:

Hoi jullie viertjes,

Inderdaad heel speciaal dat jullie nu op dit moment in China zijn. Ongelooflijk hoe snel die vijf jaar zijn omgegaan! Geweldig leuke foto van jullie viertjes op de Muur. En Shento vond die van Wen-Yue tussen de twee mascottes wel heel erg .... Dat mogen jullie zelf gaan invullen ;-)!
    Geniet nog maar lekker van de laatste dagen in Beijing en alvast een mooie en goede reis terug!
    Wij zien elkaar snel.

Lieve groetjes,
    Egon, Ine, Shento en Wei Lu
    en van onze twee moppies de gebruikelijke kusjes voor jullie twee moppies!

• 17 Juni 2009 - 20:16

Ellen:

Hey jullie! Nou, ook eindelijk een reactie vanuit mijn hoek, heeft veel te lang geduurd, schande. Gefeliciteerd met Si Yu, of zeg je dat niet?? Wat een verhalen en belevenissen zeg, kan me goed voorstellen dat de meiden langzaam aan het eind van hun latijn raken, maar het leest en ziet (leuke foto's) er allemaal erg goed uit. Spannend ook! Moest erg lachen om haar kledingmaat, van bolletje naar mini mensje! Geniet er nog een paar dagen van, heel veel succes met de terugreis, dan mag je alle verhalen nog eens herhalen bij een bakkie thee! Tot snel, dikke kus, Ellen

• 17 Juni 2009 - 20:30

Emelie Smeets:

Buiten het mooiste wat jullie hebben mogen ontvangen (jullie tweede dochetr) hebben jullie een prachtige reis. Geniet nog maar een paar dagen. Groetjes (juf) Emelie

• 18 Juni 2009 - 09:20

De Dielemannetjes:

Hoi!
    Wel heel speciaal dat jullie nu weer terug in China zijn. Zelfde periode 5 jaar later om een tweede dochter. Daar had ik vooraf nog niet zo bij stilgestaan. Maar voor jullie moet dat een heel bijzonder gevoel zijn. (leuk die foto's van 5 jaar geleden en nu)
    Leuk dat jullie wel in het vogelnest mochten. Dat was vast erg indrukwekkend.
    In elk geval tot overmorgen en zoals je zegt dan eindelijk rust!
    groetjes, Bram, Isabelle, Amber en Jing.

• 18 Juni 2009 - 10:51

Peter En Robina:

We vinden het fantastisch om jullie via de webblog met verhalen en foto's te kunnen volgen. Dan hebben we toch een beetje het gevoel dat jullie niet zo ver zijn. We kijken er al naar uit om Si-Yu voor het eerst te ontmoeten en natuurlijk jullie weer terug in Nederland te zien. We wensen jullie dan ook een goede terug reis a.s. zaterdag.