We zijn terug in Beijing - Reisverslag uit Beijing, China van wendy bauwens - WaarBenJij.nu We zijn terug in Beijing - Reisverslag uit Beijing, China van wendy bauwens - WaarBenJij.nu

We zijn terug in Beijing

Door: webmaster

Blijf op de hoogte en volg wendy

13 Juni 2009 | China, Beijing

Vanochtend om 6.30 liep de wekker af om om 8.00 uur klaar te zijn voor het ontbijt. We moesten rond 9.30-10.00 uur uitchecken en om 11.00 uur vertekken we weer richting het vliegveld om vervolgens om 14.00 uur aan boord te gaan van het vliegveld.
Onze koffers werden gecontroleerd op evt sporen van het beruchte mexicaanse griep virus. In het vliegtuig hadden we het even niet meer want ik geloof dat ze wel 5x terug kwamen om onze koffers te controleren. Ik ben erg verkouden van de airco en ook Pascal begint verkouden te worden van steed de wisseling van warm buiten en koud in het hotel/ airco. gelukkig mochten we gewoon uitstappen in Beijing en konden we opgelucht ademen.

op de heenreis naar Nanchang heeft er in de vlucht na ons een verdacht persoon gezeten uit America dus word in de gaten gehouden en zodra je maar hoest kijken alle Chinezen je aan haha.
Eindelijk ariveren we om 18.00 uur in het hotel en kunnen we weer naar onze kamer om de koffers weer uit te pakken. Weer hele mooie grote kamers zie foto's.

Om 20.00 uur moeten we onze documenten weer verzamelen en inleveren om te legaliseren bij ministerie van buitenlandse zaken en bij de Nederlandse ambasade. Waar ook het Visum geregeld wordt.

Daarna nog even gegeten bij de mc Donalds samen met Karin,John,Gaya ,Maurice ,Bianca en Larissa. Daarna gedoucht en rond 22.33 uur liggen Si-Yu en Wen-Yue op bed.

Morgen willen we naar de Dierentuin en even boodschappen doen.

Ps Sven Van harte gefeliciteerd met je verjaardag vandaag en een dikke kus van Wen-Yue en Si-Yu,ome Pascal en tante Wendy

• 13 Juni 2009 - 15:33

Eveline:

Wat een mooie foto's van jullie meiden, geweldig!

Liefs xxx

• 13 Juni 2009 - 16:49

Emelie Smeets:

Wen-Yue wat zorg jij goed voor je zusje. Je kan het al goed volgens mij. Alle kinderen uit je klas leven met je mee en we kijken elke dag even naar de foto's. We zijn benieuwd naar al je verhalen. Een dikke kus.
    juf Emelie

• 14 Juni 2009 - 09:55

Dielemannetjes:

Alles verloopt vlot daar bij jullie. Vandaag panda's kijken. Jullie zullen wel een attraktie zijn voor de chinezen. Nog een verkoelingstip! Neem eens een frappecino Vannila bij de starbucks. Groetjes