verslag van de afgelopen week - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van wendy bauwens - WaarBenJij.nu verslag van de afgelopen week - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van wendy bauwens - WaarBenJij.nu

verslag van de afgelopen week

Door: webmaster

Blijf op de hoogte en volg wendy

17 April 2009 | Nederland, Amsterdam

Hallo allemaal

Hier weer een nieuw berichtje van ons. We hebben de vele paaseieren weer overleeft en we hebben een reuze gezellig paasweekend gehad. Onze vrienden Robbert en Danielle met hun dochter Robin zijn geweest. Wen-Yue en Robin hebben samen in het kindertehuis in BeiHai gezeten en zijn de beste vriendinnen.Ze hebben dan ook weinig geslapen doordat ze heel wat te kletsen en te lachen hadden s'avonds in bed.

ik zal een aantal foto's plaatsen van het weekend.

Inmiddels is er weer een week voorbij en hebben we de visums , de aankomst kaartjes geregeld en hebben we een voorlopige datum van afreizen. Volgens de proforma rekening zullen we 22 mei naar Si-Yu vertrekken al is de ervaring dat dit uiteindelijk zo'n 10 dagen eerder zal zijn maar we zullen zien. We houden voorlopig 22 mei aan. Zodra er meer bekend is lezen jullie het weer op ons weblog.

Nogmaals allemaal bedankt voor de vele feicitaties die we de laatste weken hebben ontvangen het is erg fijn dat jullie allemaal zo met ons meeleven.

Groetjes Wendy,Pascal,Wen-Yue en Si-Yu

• 18 April 2009 - 07:43

Ellen:

Wat een verrassing hé dat op de reisnota 22 mei staat. Dat was een mooie meevaller. Geniet van de laatste weekjes voor vertrek en tot ziens in Halle!

Groetjes van jullie toekomstige reisgenootjes,
    Jeroen, Ellen en Jing

• 18 April 2009 - 09:13

Diny, Harm En Chun:

aftellen!!!!!!
    Geniet van de voorbereidingen en voor je het weet zit je in het vliegtuig.

liefs van ons 3

• 18 April 2009 - 12:07

Roos:

Wat fijn dat je nu een datum hebt nu kun je gaan aftellen. En wat een leuke fotos van Wen-Jue en haar vriendinnetje. Ze lijken veel op elkaar en konden wel zusjes zijn.

• 19 April 2009 - 15:34

Ad, Wendy En Si-Zhen:

Wat een verrassing zeg! Afreizen op 22 mei, snel joh!
    Lekker aftellen en lekker samen genieten van de voorbereidingen!

Groetjes uit Zundert!

• 21 April 2009 - 12:57

Bert En Katrien:

Van harte proficiat met de komst van Si-Yu. Het zit er een lievertje uit en het zal niet lang meer duren voor ze thuis is !!!!! Veel plezier in China !

• 21 April 2009 - 12:57

Bert En Katrien:

• 21 April 2009 - 22:27

Willeke En Wim:

Wat een leuke foto's! Je ziet die meiden genieten :).
    Spannend zeg, 22 mei, het kan eigenlijk niet snel genoeg gaan he. We denken aan jullie en leven met jullie mee!!!

Groetjes van Wim, Willeke, Cynthia en Kimberly!!!